اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

شکوفا شدن اقتصاد با حمایت از تولید ملی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: حمایت از تولید ملی موجب شکوفایی اقتصاد کشور و خنثی شدن تحریم‌ها می‌شود.

شکوفا شدن اقتصاد با حمایت از تولید ملی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس در سال جدید که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با تبریک سال نو با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق پیام نوروزی رهبری برنامه‌ها و پیشنهادات خود را اعلام کنند اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 1391 به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهدافی را برای کشور مشخص کردند که در آن با تقویت تولید ملی موضوع اشتغال هم حل می‌شود.

وی وظیفه مردم را در حمایت از تولید داخلی بسیار مهم دانست و اذعان داشت: با نامگذاری امسال دستگاه‌های اجرایی در تحقق فرمایشات رهبری وظیفه مضاعفی دارند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر تقویت اخوت ایمانی خواستار مدارای مردم با تولید داخلی و حمایت از تولید ملی شد و خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای تحقق بیشتر این شعار و تقویت و حمایت از تولیدات داخلی مردم را تشویق کنند و کار فرهنگی انجام دهند.

احمدی عملکرد ستاد تسهیلات سفر را در موج نخست سفرهای نوروزی مطلوب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه موج دوم سفرهای نوروزی در پیش است امیدوار هستیم این روند ادامه یابد.

وی با اشاره به اعزام نخستین گروه کاروان راهیان‌نور از شهرستان گنبدکاووس گفت: اعزام بعدی کاروان راهیان‌نور 13 فروردین انجام خواهد شد.

مستندسازی فعالیت‌های کمیته ستاد تسهیلات دائمی سفر، هماهنگی بهتر و بیشتر دستگاه‌ها با مدیریت بحران شهرستان، مدیریت لایروبی رودخانه‌ها و ادامه کار توسط امور آب از موارد تاکیدی فرمانداری در سال جدید بود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: کسب رتبه‌های برتر شهرستان گنبدکاووس در بین ستادهای تسهیلات سفر، هفته دولت و ستاد دهه فجر و شورای آموزش و پرورش را از دستاوردهای سال 1390 دانست و گفت: انجام مطلوب سرشماری و انتخابات از دیگر ماموریت‌های مهم در سال گذشته بود که به صورت مطلوب انجام شد.

وی برگزاری انتخابات را از وظایف اصلی فرماندار بیان کرد و گفت: برگزاری مطلوب انتخابات با کمک معتمدین شهرستان به خوبی انجام شد و گنبدکاووس نخستین شهرستانی بود که انتخابات آن تایید شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول