اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مراغه:

تولید ملی کلید و رمز توسعه و پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مراغه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را کلید توسعه، عمران و اشتغال کشور دانست.

تولید ملی کلید و رمز توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی امروز در نخستین خطبه‌های نماز جمعه مراغه در سال 91 اظهار کرد: با توجه به وجود استعدادهای موجود در کشور، سرمایه گذاری در زمینه تولید محصولات مختلف موجب اشتغالزایی و خودکفایی می‌شود.

وی عملی کردن رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری را زمینه‌ساز توسعه و پشرفت همه جانبه کشور اعلام کرد و افزود: حمایت از سرمایه‌گذاری افراد سرمایه‌دار و تشویق آنها به ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در داخل کشور، موجب افزایش اشتغالزایی و موجب رونق گرفتن اقتصاد کشور می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در منطقه گازی عسلویه و پارس جنوبی که حوزه مشترک نفتی بین ایران و قطر است، این کشور کوچک توانسته با سرمایه گذاری کلان تاکنون 30 فاز در آن منطقه اجرا طی 15 سال از آن نفت برداشت و صادر می کند و افزود: ایران با وجود تلاش‌های صورت گرفته در تنها 14 فاز در این منطقه اجرا شده و سرمایه‌گذاری دراین منطقه ضروی بوده و این امر با تشویق سرمایه‌گذاران داخلی محقق می‌شود.

خطیب جمعه مراغه تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان با تحریم های اقتصادی در صدد ضربه زدن به کشورمان و تضعیف نظام هستند،‌ مردم باید با استفاده از کالای تولید داخلی و حمایت از آن و نخریدن اجناس خارجی به نوبه خود در جبهه مقابله با ترفندهای معاندان حضور تاثیر گذاری داشته باشند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول