اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیروان:

افزایش کیفیت محصولات ضامن تولید ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیروان افزایش کیفیت محصولات تولیدی را ضامن تحقق برنامه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست.

افزایش کیفیت محصولات ضامن تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام ناصر هدایتی در آیین نخستین نماز جمعه این شهرستان در سال جدید با بیان اینکه این تدبیر رهبری برای سال جدید باید نصب العین مدیران قرار بگیرد اظهار کرد: البته همه افراد در قبال اجرایی شدن توصیه و پیام نوروزی مقام معظم رهبری مسئول هستند

وی افزود: تنها راه مقابله با توطئه‌های اقتصادی آمریکا و سایر قدرت‌های شیطانی همین رونق جدی تولید ملی با کار و فعالیت است.

خطیب جمعه موقت شیروان با بیان اینکه این نامگذاری اقدامی هوشمندانه برای تحول اقتصادی کشور است گفت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه در برابر تحریم گسترده آمریکا بهترین ابزار است و آن چیزی که دشمن را با شکست مواجه می‌کند تولیدات داخلی و مصرف این تولیدات در داخل کشور است.

امام جمعه موقت شیروان اضافه کرد: سال تولید ملی در حقیقت دنباله سال گذشته که به نام جهاد اقتصادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری شده بود می‌باشد و از این رو باید برای تحقق کامل آن اقدام کرد.

وی همچنین انجام صله رحم در ایام نوروز را از سوی هموطنان مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: انجام فریضه صله رحم از تأکیدها و سفارش‌های خداوند متعال، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) است از این رو عمل به این فریضه الهی مهمترین پیام نوروز است و باید آن را مورد توجه جدی قرار داد.

خطیب جمعه موقت شیروان تصریح کرد: صله‌رحم، احترام به بزرگان، احیای روحیه زندگی جمعی و رفع کدورت از جنبه‌های مثبت عید نوروز است و اسراف، خودنمایی و تجمل از جنبه‌های منفی نوروز محسوب می‌شود که باید از آنها پرهیز کرد.

وی یادآورشد: باید این سال جدید را  مبنای تغییر و تحول درونی در خود بدانیم و از رذایل اخلاقی دوری کرده و فضایل و مکارم اخلاقی را در خود تقویت کنیم.

وی همچنین با اشاره به حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات مجلس راهیابی عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان به مجلس نهم را تبریک و از خدمات نماینده کنونی این شهرستان محمد رضا حسین نژاد قدردانی کرد.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول