اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

اراده ملی پشتوانه خوبی برای تولید ملی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه اراده ملی، پشتوانه خوبی برای تولید ملی است، گفت: این اراده در بین ملت و به ویژه جوانان وجود دارد.

اراده ملی پشتوانه خوبی برای تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز با حضور در ستاد تسهیلات سفر استان اظهار داشت: توفیق‌های ویژه‌ای به ویژه در حوزه‌های علمی در سال 90 داشتیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ادامه داد: جای مردان بزرگ تاریخ در بهار طبیعت خالی است.

ابراهیمی با تبریک حلول سال 91 به عموم ملت شریف کشور تصریح کرد: مولفه‌های حمایت از تولید ملی در ابتدا به اراده ملی بازمی‌گردد.

این مسئول با بیان اینکه اراده ملی، پشتوانه خوبی برای تولید ملی است، یادآور شد: این ظرفیت و اراده در بین ملت و به ویژه جوانان کشور وجود دارد.

نائب رئیس ستاد تسهیلات سفر مازندران با اشاره به اینکه عامل مقوم این کار نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: امروز بهترین و کارآمدترین نیروی انسانی را در مجموعه مازندران داریم.

وی با بیان اینکه رشد علمی در استان بسیار قابل توجه است، گفت: افزایش سطح تحصیل‌کردگان در بخش‌های مختلف می‌تواند به استراتژی تولید ملی کمک کند و تولید بومی و محلی ما بدرخشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه نارسایی‌ها و کاستی‌ها در مسیر افزایش تولید ملی باید رفع شود، ادامه داد: فرمان رهبری حجت را بر همگان تمام کرده است.

ابراهیمی با بیان اینکه ما از سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم که سرمایه‌اش در خدمت تولید ملی است، متذکر شد: در بخش گردشگری هم باید با این نگاه حرکت کنیم و ظرفیت‌ها و بسترها در این مسیر آماده است.

این مسئول با اشاره به رشد بیش از 14 درصدی اقامت مسافران نوروزی در استان تصریح کرد: فضا و بستر در شهرستان‌ها مهیا است و موج نخست سفرهای نوروزی را خوب مدیریت کردیم.

وی با بیان اینکه در برخی نقاط استان شنا دیده شده، یادآور شد: فرمانداران مانع شنا شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: ستاد تسهیلات سفر امسال در مجموع نسبت به سال گذشته پویاتر و بانشاط‌تر است.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه وزیر کشور و برخی مسئولان عالی رتبه کشور در مازندران حضور دارند، اذعان داشت: استان زیر ذره‌بین مسئولان ارشد کشوری است.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول