اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی-1

حسینی: تولید ملی لازمه رشد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نهم گفت: اگر بخواهیم به رشد اقتصادی مطلوب در کشور برسیم باید به تولید ملی تکیه کنیم.

حسینی: تولید ملی لازمه رشد اقتصادی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: فرمان مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال را از چند نظر می‌توان مورد ارزیابی قرار داد تا اهمیت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را دریابیم.

وی افزود: با تحریم‌هایی که آمریکا و اروپا علیه کشورمان آغاز کرده‌اند، تنها راه مقابله با این تحریم‌ها و واکسینه کردن کشور در مقابل آثار آن افزایش تولید ملی است که مقام معظم رهبری با هوشمندی از آن نام بردند.

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نهم یادآور شد: تولید ملی به معنای خنثی شدن تحریم‌هاست و هر مملکتی که رشد دارد مانند ژاپن و چین، در اقتصاد رشد داشته و به تولید ملی خود تکیه کرده‌ است.کشور ایران دارای جمعیت جوان است که این جوانان به شغل احتیاج دارند و این مهم تنها با افزایش تولید ملی میسر می‌شود.

حسینی تأکید کرد: باید در راستای افزایش تولید ملی به کارگر و سرمایه اهمیت داد تا بسیاری از معضلات از این مسیر رفع شوند.

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نهم عنوان کرد: بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی توسط تولیدکنندگان و همچنین استاندارد و دستگاه‌های نظارتی می‌تواند در بالا بردن تولید ملی راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: از دیگر راهکارهای بالا بردن تولید ملی، جلوگیری از واردات بی‌رویه و خصوصا ورود قاچاق به داخل کشور است.

حسینی با تأکید بر این مطلب که باید با قاچاقچیان به شدت برخورد شود، تشریح کرد: فرهنگ‌سازی خرید اجناس داخلی توسط صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و دیگر نهادهای فرهنگی کشور باید در راستای تحقق شعار امسال صورت بگیرد.

وی یادآور شد: استان قزوین از نظر کشاورزی و صنعتی با توجه به ظرفیت‌هایی که داراست می‌تواند نقش به سزایی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری ایفا کند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول