اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین تأکید کرد:

انقلاب تولید ملی در کشور

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین با فراخوان بسیج عمومی برای تولید داخلی بر وقوع انقلاب در زمینه تولید ملی تأکید کرد.

انقلاب تولید ملی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین یکی از رویدادهای مهم سال گذشته را بیداری اسلامی عنوان و اظهار کرد: با ورق زدن تاریخ متوجه می‌شویم که در کمتر سالی مانند سال گذشته، برای انسان‌ها و مسلمانان تحول و دگرگونی ایجاد شده است.

وی افزود: گاهی چند دهه می‌گذرد تا ظالمان و مستکبران به زیر کشیده شوند ولی در سال گذشته تعدادی از مستکبران و ظالمان سقوط کردند و پایه‌های حکومت بسیاری از ظالمان نیز متزلزل شده است.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: تحولات جهان اسلام و بیداری‌های صورت گرفته از موهبت‌های الهی بوده و نتیجه و محصول انقلاب، تلاش‌های عالمان دینی، امام خمینی (ره) و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری است.

عابدینی گفت: استقلال، پیشرفت و شرف جمهوری اسلامی باعث شد تا مردم دیگر کشورهای اسلامی در حال خود تفکر کرده و این بیداری اسلامی ایجاد شود.

وی عنوان کرد: عقب نشینی و محاصره رژیم صهیونیستی نیز از نتایج بیداری اسلامی است به طوری که در سال گذشته شاهد عقب نشینی رژیم صهیونیستی بودیم.

امام جمعه موقت قزوین تأکید کرد: جنبش عدالتخواهی نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان در جریان است و این موضوع برای آزادی‌خواهان امیدوار کننده و برای استکبار و در رأس آن آمریکا باعث ناامیدی است.

عابدینی تصریح کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمن را مأیوس کرد و حماسه 12 اسفند نیز این یأس دشمن را کامل کرد.

وی ایجاد مثلث شوم فتنه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در سوریه را از حوادث تلخ سال گذشته برشمرد و تشریح کرد: سردمداران استکبار در عربستان، یمن، بحرین و دیگر کشورها مردم را به خاک و خون می‌کشند و سپس با کشتار در سوریه و مقصر شمردن رژیم این کشور قصد فتنه‌افکنی در سوریه و ایجاد پایگاهی امن برای رژیم صهیونیستی را دارند که این فتنه روز به روز به سمت برچیده شدن است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد: باید تولید ملی را پاس داشت و با تشویق تولیدکننده‌های داخلی، سرمایه‌های داخلی را به جیب دشمنان این انقلاب نریزیم.

عابدینی خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند تا ما را از تولید داخلی مأیوس کنند ولی تولید داخلی بهتر از تولیدات خارجی است و اگر هم نیست، باید به سطحی برسد که نیازهای مردم را برآورده کرده و شایسته ملت باشد.

وی یادآور شد: همه مردم باید با بسیج عمومی در مسیر وقوع انقلاب در زمینه تولید ملی گام بردارند، مردم با خرید کالاهای ایرانی و تولیدکنند‌گان با بالا بردن کیفیت می‌توانند به این مهم کمک کنند.

امام جمعه قزوین پیرامون مسائل سیاسی عربستان اضافه کرد: حکومت عربستان بازیچه آمریکاست و هر روز نیز بیشتر در مشکلات عظیم داخلی خود فرو می‌رود.

عابدینی اضافه کرد: هر کدام از سران عربستان برای حکومت مانند گرگ با یکدیگر رقابت می‌کنند و مردم عربستان که از وضعیت این کشور به تنگ آمده‌اند با مشاهده بیداری اسلامی راه خود را یافته‌ و عربستان مانند منطقه آغشته به بنزینی شده که منتظر آتش گرفتن است.

وی سرنوشت حکام عربستان و بحرین را مشابه سرنوشت صدام و دیگر ظالمان دانسته و اظهار کرد: آنهایی که به ظلم تکیه می‌کنند آتش گرفته و نابود می‌شوند و با نهضت عدالتخواهی که سراسر جهان را فراگرفته، استکبار و در رأس آن آمریکا دست و پای خود را گم کرده‌اند.

امام جمعه قزوین با اشاره به تحریم‌های کشورهای غربی و آمریکا علیه کشورمان تأکید کرد: آمریکا از تحریم ایران به غلط کردن افتاده است و آمریکا، انگلیس و کشورهای هم‌پیمانش امروز مانند عربستان دچار مشکلات داخلی شده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مشهد عنوان کرد: مشکل غربی‌ها فن‌آوری هسته‌ای نیست بلکه الگو شدن جمهوری اسلامی به عنوان یک جامعه اسلامی، عدالتخواه، پیشرفته، دارای رأفت و عطوفت و کامل و ارزشمند است چراکه دنیای امروز به دنبال الگوهایی مانند جمهوری اسلامی می‌گردد.

عابدینی با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به بمب هسته‌ای نیاز ندارد، تصریح کرد: هر تجاوز و اقدامی علیه جمهوری اسلامی با پاسخ دندان‌شکنی رو به رو می‌شود و تاریخ هم نشان داده که آمریکایی‌ها هر کاری از دستشان بر می‌آمده انجام داده‌اند و دیگر قادر نیستند در مقابل جمهوری اسلامی بایستند.

وی همچنین با اشاره به ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: حضرت زینب ادامه دهند نهضت کربلا است و پرستاران نیز سخت‌ترین کارها را بر عهده دارند که اگر این زحمات در مسیر رضای خدا باشد، اجر و پاداش عظیمی نیز در بر دارد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول