اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

ظرفیت‌های اقتصادی ایران در سال تولید ملی بارور می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ظرفیت‌های اقتصادی و بالقوه شکوفا شدن وجوه مختلف توسعه ایران اسلامی در سال تولید ملی بارور و شکوفا می‌شود.

ظرفیت‌های اقتصادی ایران در سال تولید ملی بارور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در دیدار با کارکنان و پرسنل این اداره کل در اردبیل اظهار داشت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی نشان دهنده اهمیت و حساسیت موضوع خودکفایی اقتصادی است که نباید ابعاد مختلف آن نادیده گرفته شود.

وی بیان داشت: ما امروز از ثروت بی‌نظیر نیروی کار و اشتغال و جوانان آماده بکار برخوردار هستیم که اگر بتوانیم ظرفیت‌های پیدا و پنهان تولید و رونق اقتصادی خود را به تحرک وادار کنیم به یقین می‌توانیم بستر اشتغال و تولید بیشتر را مهیا کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود نتیجه و ثمره تولید ملی را بارور شدن اقتصاد و اشتغال توصیف کرد و افزود: کشور ما برای رسیدن به مرز خودکفایی واقعی در ابعاد کشاورزی، اقتصادی و صنعتی باید به مولفه‌های تولید ملی پایبند و متکی باشد تا از این طریق بتواند به بسیاری از مطالبه‌ها پاسخگو باشد.

ستوده ورود و خرید هرگونه کالای خارجی را ضربه به اقتصاد داخلی خواند و اضافه کرد: تا زمانی که مردم فرهنگ استفاده از کالای داخلی را به عنوان یک افتخار و نشان پیشرفت و توسعه خود قلمداد نکنند بعید به نظر می‌رسد شاهد رونق تولید در داخل کشور باشیم.

وی یکی از وجوه این برتری و کامجوئی را در تولید کیفی کالاهای ایرانی خواند و اذعان داشت: اگر دلمان می‌خواهد که کالای داخلی مشتری داشته باشد باید تولیدکنندگان نیز کیفیت تولید را افزایش داده و کمتر به کمیت‌ها توجه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر مردم تولیدات داخل کشور را استفاده کنند و از طرف دیگر نیز کسانی که در این زمینه در کشور دارای مسئولیت هستند در راستای کیفیت‌بخشی به تولیدات و نظارت بر این تولیدات اهتمام ورزند، توسعه اقتصادی در ابعاد مختلف در کشور رقم می‌خورد.

ستوده افزود: با آموزش‌های مهارتی و ضمن کار می‌توان عرصه تولیدات داخلی را در کشور توسعه داد و رونق اقتصادی و اشتغال را برای کشور فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئولان را به برنامه‌ریزی برای تحقق نام و شعار سال نو دعوت کرد و افزود: نامگذاری سال 1391 به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر انقلاب بیانگر اشرافیت ایشان بر نیازمندی‌ها و تحولات همه جانبه کشور است.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول