اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک- 9

صباغی: پیام تولید ملی به ناکامی دشمن می‏انجامد

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ما اگر فرهنگ و هویت اسلامی را در تولید و مصرف کالاهای داخلی مراعات کنند، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند گذاشت.

صباغی: پیام تولید ملی به ناکامی دشمن می‏انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‏الاسلام محمدتقی صباغی در جمع خادمان شهدای حاضر در اردوگاه فتح‌المبین سپاه قائم آل محمد (عج) اظهار داشت: عاقبت کار با متقیان است و شما تا زمانی که پیرو ولایت و اهل بیت (ع) باشید، پیروز هستید.

وی با بیان اینکه ولایت عامل سرفرازی ملت ایران است، افزود: امروز دشمن توسط شما بسیجیان به استیصال کشیده شده و فرزندان بسیجی انقلاب اسلامی بر سینه ابرقدرت‏ها نشسته‌اند.

صباغی خاطرنشان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ملت ما در اسارت و بندگی طاغوت و استکبار جهانی به‏سر می‏برد؛ اما امروز شما بسیجیان با پیروی از شهدا و ادامه راه آنان، دشمن را به خفت و خواری کشانده‌اید.      

این مسئول با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: همه‌ مردم خصوصاً بسیجیان با پیروی از فرمایشات امام خامنه‏ای، باید تلاش و کوشش خود را افزایش داده و نسبت به خرید تولیدات داخلی توجه بیشتری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما اگر فرهنگ و هویت اسلامی را در تولید و مصرف کالاهای داخلی مراعات کنند، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند گذاشت.

صباغی به نقش دولت در عملی کردن فرمایش آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در زمینه فرهنگی و سیاسی انقلاب و انقلاب خود را به جهان صادر کرده‌اند؛ از این رو باید دولت با همراهی مردم با حمایت از تولیدات داخلی، انقلاب اقتصادی ایران اسلامی را رقم بزنند.

این مسئول با اظهار خوشحالی از حضور در جمع خادمان شهدای استان سمنان افزود: باید قدر این لحظات معنوی را دانست و با سعی و تلاش فراوان این روحیه عالی و بسیجی را حفظ و از آن پاسداری کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سازمان بسیج مستضعفین از ستاد راهیان نور سپاه قائم آل‏محمد (عج) و محل استقرار اکیپ اعزامی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان واقع در شوش بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/ن۳۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول