اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ایجرود خبر داد

وجود مشکل کم‌آبی در 8 روستای شهرستان ایجرود

فرماندار شهرستان ایجرود گفت: در حال حاضر 8 باب از روستاهای این شهرستان با مشکل کمبود آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند.

وجود مشکل کم‌آبی در 8 روستای شهرستان ایجرود

قاسم اکبر‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهرستان ایجرود در حال حاضر با مشکل کمبود آب شرب مواجه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت باب از روستاهای شهرستان ایجرود با مشکل کم‌آبی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: کم‌آبی در سایر روستاهای این شهرستان مدیریت شده است.

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه با توزیع آب‌های بسته‌بندی مشکلات موجود در روستاهای این شهرستان تا حدی کنترل می‌شود، تصریح کرد: مردم یکی از روستاهای این شهرستان در مضیقه هستند و برای جلوگیری از مشکلات، آب توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از مردم خواسته است که از آب‌های غیرشرب استفاده نکنند، افزود: نیروهای این شرکت نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

اکبرپور ادامه داد: برای برطرف شدن مشکلات مردم و کنترل مشکلات ناشی از کمبود آب با شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، بسیاری از روستاهای استان زنجان در حال حاضر با کمبود آب شرب مواجه هستند که امیدواریم مسئولان استان در این زمینه و برای کنترل مشکلات اقدام کنند.

انتهای پیام/73006/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول