اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد:

90 درصد مردم غرب مازندران از آب شرب بهداشتی بی‌بهره‌اند

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد گفت: 90 درصد مردم منطقه غرب مازندران از آب شرب بهداشتی بی‌بهره‌اند.

90 درصد مردم غرب مازندران از آب شرب بهداشتی بی‌بهره‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، شمس‌الدین شریعت‌نژاد صبح امروز در جمع مردم روستاهای سیاورز، تشکون، میانسرا و تلوسرک در مراسمی که به مناسبت بهره‌برداری از پروژه گازرسانی برگزار شد، با اشاره به مشکلات عدیده مردم غرب مازندران مبنی بر عدم توسعه‌یافتگی این منطقه گفت: با گذشت بیش از 30 سال از عمر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هنوز مناطقی از غرب استان از امکانات اساسی زیرساختی مهم بی‌بهره‌اند.

وی یادآور شد: علت اصلی این مشکلات ناشی عدم بهره‌گیری از نیروهای توانمند این منطقه است.

شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه 90 درصد مردم منطقه غرب مازندران از آب شرب بهداشتی بی‌بهره‌اند، افزود: در حالی که در طول سال بیش از 200 میلی‌لیتر بارش در این منطقه داریم چرا باید مردم این منطقه از آب شرب سالم بی‌بهره باشند.

شریعت‌نژاد با اشاره به آمار اخیر دولت در بحث ایجاد 5/7 میلیون شغل در کشور با بیان اینکه امیدواریم این آمار درست باشد، افزود: سهم استان و غرب مازندران از این تعداد چقدر است.

نماینده مردم تنکابن در مجلس خاطرنشان کرد: با مطالعه هرم سنی در منطقه به سادگی می‌توان دریافت که بیشتر جوانان تحصیل‌کرده ما به دلیل نداشتن شغل مجبور به مهاجرت شده‌اند و مردم برای امورات زندگی و گذران آن و تأمین معاش مجبور به فروش زمین‌های‌شان شده‌اند که همه این‌ها نشاندهنده توسعه و رشد اشتغال در این منطقه است.

انتهای پیام/86020/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول