اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استاندار اردبیل از شش پروژه پارس‌آباد

500 واحد مسکن مهر هفته دولت در پارس‌آباد افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل گفت: 500 واحد مسکن مهر همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت در شهرستان پارس‌آباد افتتاح می‌شود.

500 واحد مسکن مهر هفته دولت در پارس‌آباد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جریان بازدید از شش پروژه عمرانی و توسعه‌ای شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحدهای مسکن مهر بسیاری از هموطنانمان در این شهرستان صاحب سرپناه شده و از مزایای واحد مسکونی مستقل بهره‌مند می‌شوند.

وی در هنگام بازدید از بیمارستان 120 تختخوابی این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این بیمارستان 73 درصد است و تا پایان امسال این بیمارستان تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل به هزینه‌کرد 8 میلیارد تومانی این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: 10 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است تا بیمارستان 120 تختخوابی این شهرستان تکمیل شده و در اختیار هموطنان قرار گیرد.

نیکزاد در بازدید از دو مدرسه تخریبی و نوسازی شده ارشاد و حکمت پارس‌آباد نیز گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اعلام اینکه این دو مدرسه تا دهه فجر امسال تکمیل شده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود، تصریح کرد: قرار شد از محل اعتبارات ملی نیز برای تکمیل این پروژه منابعی جذب شود.

انبار کود شیمیایی پارس‌آباد به نمایشگاه دایمی عرضه محصولات غذایی تبدیل می‌شود

استاندار اردبیل همچنین در بازدید از انبار کود شیمیایی پارس‌آباد بیان داشت: این انبار تحویل متولیان صنعت، معدن و تجارت می‌شود تا آن را به یک نمایشگاه دایمی عرضه محصولات غذایی در پارس‌آباد تبدیل کنند.

نیکزاد از روند اجرای آبرسانی به اسلام‌آباد بازدید کرد و افزود: مشکل آب شرب اهالی با اجرای خط انتقال و تکمیل مجتمع آبرسانی عمران‌آباد برطرف خواهد شد.

وی عنوان کرد: با  این اقدام ساکنان این منطقه از آب شرب مطمئن و سالم بهره‌مند خواهند شد.

استاندار اردبیل همچنین از سالن چند منظوره ورزشی روستای تکله بازدید کرد و خواستار تکمیل و افتتاح این سالن چند منظوره تا هفته دولت شد.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول