اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر رحیمی به کردستان صورت می گیرد

افتتاح اورژانس و درمانگاه بیمارستان 32 تختخوابی سروآباد

مدیر فنی و اجرایی اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان از بهره‌برداری اورژانس و درمانگاه بیمارستان 32 تختخوابی سروآباد همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به کردستان خبر داد.

افتتاح اورژانس و درمانگاه بیمارستان 32 تختخوابی سروآباد

علی‌اکبر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در مورد جزئیات این پروژه اظهار کرد: احداث بیمارستان 32 تختخوابی از مصوبات دولت در شهرستان سروآباد است.

وی با بیان اینکه ساخت این بیمارستان یک پروژه ملی و در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مرزدار این شهرستان است، گفت: این بیمارستان در مساحت 12 هزار و 98 مترمربع و با زیربنای 3 هزار و 289 مترمربع در حال احداث است.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان تصریح کرد: ساختمان اصلی این پروژه در زیربنای 3 هزار و 17 متر و ساختمان فرعی آن در زیربنای 372 متر احداث شده است.

به گفته کاظمی، محوطه این بیمارستان نیز 8 هزار و 809 مترمربع است.

وی با بیان اینکه کار اجرایی این پروژه به عهده اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوده و دانشگاه علوم پزشکی بهره‌بردار آن است.

به گفته مدیر فنی و اجرایی اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان، در راستای اجرای این پروژه تا کنون اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده و برای اتمام و تجهیز کامل آن نیاز 2 میلیارد تومان اعتبار است.

کاظمی اضافه کرد: پیشرفت کنونی کل مجموعه بیمارستان بیش از 90 درصد است که درمانگاه و اورژانس آن آماده بهره‌برداری است که در سفر امروز معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.پروژه بیمارستان 32 تختخوابی بیمارستان سروآباد نیازمند اختصاص اعتبار است که ‌به محض تامین اعتبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان در پایان به بخش‌های مختلف این بیمارستان اشاره کرد و افزود: این بیمارستان دارای چند بخش شامل اتاق عمل، بخش بستری و غیره است.

انتهای پیام/79002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول