اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در دیدارهای تدارکاتی

والیبالیست آبیکی راهی ترکیه شد

سهند الله‌وردیان والیبالیست شایسته آبیکی به همراه تیم ملی والیبال جوانان کشورمان عازم ترکیه شد.

والیبالیست آبیکی راهی ترکیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان که از وجود الله‌وردیان والیبالیست ارزنده آبیکی در ترکیب نهایی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی والیبال جوانان جهان سود می‌برد، برای برپا کردن اردوی آماده‌سازی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های والیبال جوانان و بزرگسالان ترکیه، راهی این کشور شده است.

در این بین دعوت از سهند الله‌وردیان والیبالیست استان قزوین به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان کشورمان که ماه گذشته به همراه تیم ملی نوجوانان والیبال توانست عنوان چهارمی رقابت‌های قهرمانی جهان را در کشور مکزیک به دست آورد، نشان از اعتماد بالای کادر فنی به توانایی‌ها و شایستگی‌های بی‌نظیر این ملی‌پوش ارزنده آبیکی دارد.

الله‌وردیان که سال گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا به همراه تیم ملی کشورمان موفق شد در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران سکوی قهرمانی را تصاحب کند، ضمن کسب این عنوان ارزشمند، از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات عنوان برترین دفاع آسیا را هم به خود اختصاص داد تا نشان دهد برای اینکه خود را در والیبال کشورمان ثابت کند، انگیزه‌های فراوانی دارد.

این والیبالیست شایسته استان با نمایش درخشانی که از خود در ترکیب تیم ملی نوجوانان کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی بر جای گذاشته است، بدون شک از سوی کادر فنی یکی از گزینه‌های ترکیب نهایی تیم والیبال جوانان کشورمان محسوب می‌شود که به طور حتم تیم ملی را در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که از یکم تا دهم شهریور ماه در ترکیه برگزار می‌شود، همراهی می‌کند.

الله‌وردیان با قد و قامتی کشیده و دستانی تنومند و قدرتمند به خوبی در دفاع روی تور حاضر می‌شود و به طور حتم اگر این والیبالیست ارزنده آبیکی این ویژگی ارزشمند خود را در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان تکرار کند و آن را به خوبی مقابل رقیبان به نمایش بگذارد، نقش مهم و تأثیرگذاری در پیروزی‌های تیم ملی کشورمان در دیدار با تیم‌های قدرتمند کشورهای خارجی ایفا می‌کند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در گروه دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های آرژانتین، ژاپن، مکزیک و استونی هم‌گروه است که به نظر می‌رسد دیدار با تیم‌های آرژانتین و مکزیک بازی‌های حساس‌تری برای ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها تلقی می‌شود.

انتهای پیام/77004/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول