اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

بازسازی تاسیسات آب شرب روستاها در اولویت قرار گیرد

فرماندار طارم گفت: بازسازی و بهسازی تاسیسات آب شرب روستاها کمک شایان توجهی به حل مشکلات این بخش می‌کند.

بازسازی تاسیسات آب شرب روستاها در اولویت قرار گیرد

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به مشکلات ناشی از کمبود آب در شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: 50 روستای این شهرستان با این مشکل مواجه هستند.

وی به جیره‌بندی آب در 30 روستای شهرستان طارم اشاره کرد و ادامه داد: مشکل کمبود آب در هشت روستا به حد بحران رسیده است و به دو روستا هم در حال حاضر با تانکر آبرسانی می‌شود.

فرماندار طارم حل مشکل کمبود آب در روستاها را نیازمند توجه جدی مدیریت بحران و شرکت آب و فاضلاب دانست و اضافه کرد: قرار بود حل مشکل تاسیسات آب شرب روستاها در اولویت قرار گیرد که اقداماتی نیز در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به رها شدن برخی از تاسیسات آب شرب روستایی با 30 درصد عملیات اجرایی در شهرستان طارم تصریح کرد: بازسازی و بهسازی این تاسیسات باید در اولویت قرار گیرد تا این مشکل برای همیشه حل شود.

رجبی با تاکید بر نیاز مالی برای حل مشکلات آب شرب روستاهای استان گفت: لایروبی قنوات و چشمه‌ها، بازسازی خطوط لوله‌ها، رسیدگی به برداشت‌های غیر مجاز و جلب مشارکت و همکاری آبداران به حل این مشکل کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول