اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فنی و خدمات مهندسی شرکت آب و فاضلاب بوشهر خبر داد

اجرای مطالعات ایجاد خطوط جدید انتقال آب در بوشهر

مدیر دفتر فنی و خدمات مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اجرای خطوط جدید انتقال آب از منابع تامین کننده آب شرب استان بوشهر در حال مطالعه است.

اجرای مطالعات ایجاد خطوط جدید انتقال آب در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن عالی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به طرح‌های مطالعاتی شبکه‌ها و خطوط انتقال آب در استان بوشهر اظهار داشت: با اعتبار 6 میلیارد ریال و با اجرای طرح‌ مطالعاتی، شبکه آبرسانی شهرهای استان بوشهر نوسازی و اصلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح برای افق 1404 تدوین شده تصریح کرد: با اتمام طرح مطالعاتی یاد شده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که بر اساس آن شبکه آبرسانی شهرهای بوشهر، برازجان، کاکی، چغادک، شبانکاره، سعدآباد، بندر ریگ، دلوار، کنگان به طول یک‌هزار کیلومتر نوسازی می‌شود.

مدیر دفتر فنی و خدمات مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به تشریح این طرح مطالعاتی پرداخت و افزود: در اجرای این طرح شبکه آبرسانی برازجان به طول 700 کیلومتر، 150 کیلومتر شبکه آبرسانی چغادک، 100کیلومتر درکاکی، شبکه‌های آبرسانی شبانکاره 85 کیلومتر، سعدآباد 80 کیلومتر، شبکه آبرسانی بندر ریگ و دیلم هرکدام به طول 60 کیلومتر و 500کیلومتر از شبکه توزیع آب کنگان هم نوسازی می‌شود.

مهندس عالی از اجرای طرح مطالعاتی ایجاد خطوط جدید انتقال آب از منابع تامین کننده آب شرب استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح مطالعاتی که از چشمه ساسان و چاه‌های سربالش کازرون منابع تامین کننده بخشی از آب شرب بوشهر در حال اجراء است 2 میلیارد و 641 میلیون ریال اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به طرح مطالعات مرحله دوم شبکه و تأسیسات فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم پرداخت و اذعان داشت: برای اجرای این طرح‌ مطالعاتی که 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد یک میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری می‌شود.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول