اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی:

برگزاری جشنواره تئاتر استانی درآبان ماه در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج

مدیرکانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی گفت: چهارمین جشنواره تئاتر استانی غدیر پس از یکسال وقفه در آبان امسال در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره تئاتر استانی درآبان ماه در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمد کاشفی در گفت و  گو با خبرنگار فارس دردشتی، از برگزاری  جشنواره تئاتر غدیر در خورموج خبر داد.

مدیرکانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی افزود: چهارمین جشنواره استانی تئاتر غدیر پس از یکسال وقفه امسال در خورموج برگزار می‌شود. این جشنواره با عناوین حادثه غدیر، زندگی و سیره امام علی(ع) ، ائمه‌اطهار(ع) و ولایت فقیه برگزار می‌شود.

کاشفی افزود: آخرین مهلت ارسال متون به دبیرخانه جشنواره پایان مرداد ماه می‌باشد و در پنجم شهریورماه، بازخوانی اعلام و در روز 20 مهرماه سال‌جاری بازبینی آثار آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره تئاتر استانی از 29 تا 2 آبان در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج و در سالن‌های نمایش و پلاتو این مجتمع برگزار خواهدشد.

کاشفی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره بسیج هنرمندان واقع در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی است و گروه‌های نمایش می‌توانند آثار خود را به این دبیرخانه ارسال نمایند.

وی گفت: به گروه‌های راه یافته مبلغ 4 میلیون ریال به عنوان ورودی مساعدت می‌شود و در این زمینه برترین‌های بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری مرد و زن، طراحی صحنه، موسیقی، بروشور، طراحی لباس و گریم نیز شامل جوایز نفیسی خواهند شد.

مدیرکانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی یادآور شد: اولین جلسه هماهنگی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی تشکیل و قرار شد این اداره و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در برگزاری این جشنواره مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول