اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی خلیل‌آباد خبر داد

فعالیت 31 کانون فرهنگی هنری مساجد در خلیل‌آباد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت 31 کانون فرهنگی هنری مساجد در خلیل‌آباد خبر داد.

فعالیت 31 کانون فرهنگی هنری مساجد در خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی توکلی ظهر امروز در مراسم معنوی محفل انس با قرآن که با حضور قاری بین‌المللی قرآن میثم تمار برگزار شد، اظهار کرد: ما هرچه در قرآن تدبر داشته باشیم به اندازه ظرف کوچکی است که از دریا آب برداشته‌ایم.

توکلی با بیان برنامه‌های قرآنی این اداره که توسط مؤسسه قرآنی حکمت پویان انجام می‌شود افزود: سالیانه در این مؤسسه پیش از 300 نفر در سنین مختلف با آموزش‌های مختلف علوم قرانی آشنا می‌شوند.

وی، حفظ و روخوانی قرآن و نیز تجوید این کلام وحی را یادآور شد و گفت: در نظر است به طور مستمر برنامه‌های قرآنی به منظور تشویق قاریان قرآنی خلیل‌آباد در این شهرستان برگزار شود.

توکلی با تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) افزود: استقبال جوانان و نوجوانان خلیل‌آبادی از قرآن در سطح مطلوبی قرار دارد و حضور 6 هزار نفری علاقه‌مندان به قرآن در مسابقات قرانی اداره اوقاف و امور خیریه نشان‌دهنده این مطلب است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی خلیل‌آباد بیان کرد: در شهرستان خلیل‌آباد 31 کانون فرهنگی هنری مساجد فعال وجود دارد که در ایام تابستان امسال این کانون‌ها با محوریت ائمه جماعات برنامه‌های مختلف فرهنگی را در مساجد اجرا می‌کنند.

وی به فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار روز تجلیل از اهمیت قلم است و در این روز برنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل از خبرنگاران شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70021/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول