اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح هجرت در 700 مدرسه استان زنجان

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان گفت: به منظور اجرای طرح هجرت سه، حدود 700 مدرسه در استان شناسایی شده است.

اجرای طرح هجرت در 700 مدرسه استان زنجان

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح هجرت سه روز یکم تیرماه سال‌جاری به منظور بهسازی و مرمت مدارس با حضور بسیج طلاب و فرهنگیان در استان زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان بسیجی استان زنجان در حال حاضر فعالیت‌های خود را در قالب طرح هجرت در مدارس استان آغاز کرده‌اند، خاطر‌نشان کرد: در مجموع 700 باب مدرسه در این زمینه در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع 35 هزار نفر روز شامل دانش‌آموزان دختر و پسر در طرح هجرت سه فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این طرح تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه علاوه‌ بر بهسازی و مرمت مدارس استان زنجان، فعالیت‌های فرهنگی نیز در طرح هجرت مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت بر اساس مبانی اجتماعی، دینی و اعتقادی از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

احمدی‌تبار با بیان اینکه کلاس‌ها و دوره‌های مختلف عقیدتی، دینی، علمی و ورزشی برای دانش‌آموزان در طرح هجرت سه تشکیل می‌شود، یادآور شد: بیش از یک دوم وقت و زمان دانش‌آموزان به فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و علمی اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح ولایت توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان ادامه داد: در این طرح حدود 400 نفر از دانش‌آموزان استان در دوره‌های تربیتی و آموزشی شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه طرح ولایت پس از ماه مبارک رمضان در استان آغاز می‌شود، تصریح کرد: این طرح ویژه دانش‌آموزان مقاطع دبیرستان است.

وی همچنین به برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآنی در استان قم اشاره کرد و گفت: 20 نفر از دانش‌آموزان استان زنجان به این مسابقات اعزام می‌‌شوند.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول