اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان خبر داد

مشارکت بیش از 30 هزار بسیجی در طرح هجرت 3 امسال

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: در طرح هجرت 3 امسال بیش از 30 هزار داوطلب خواهر و برادر از قشرهای مختلف دانش‌آموز، دانشجو، طلاب و روحانیون، اساتید، پزشکان و بسیج محلات شرکت می‌کنند.

مشارکت بیش از 30 هزار بسیجی در طرح هجرت 3 امسال

به گزارش خبرگزای فارس از اصفهان، سرهنگ پاسدار سید حسین انوری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بسیج سازندگی استان در سه مقوله پرکردن اوقات فراغت جوانان در قالب اردوهای طرح هجرت، کمک به دولت در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال در سطح استان به فعالیت می‌پردازد.

وی افزود: بیش از 14 هزار دانش‌آموز دختر و پسر و همچنین بیش از 4 هزار و 800 نفر از دانشجویان دختر و پسر مراکز علمی استان در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و کردستان و کرمانشاه اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تاکید کرد: بعد از دوران دفاع مقدس می‌توان اخلاص و از خودگذشتگی و صفا را در عرصه‌ها و اردوهای جهادی شاهد بود چرا که جوانان بدون هیچ چشم داشتی با حضور در سخت‌ترین شرایط مناطق محروم استان‌های کشور به ساماندهی مناطق می‌پردازند.

وی ادامه داد: اعزام 5 گروه از طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان، 150 گروه از بسیج مساجد و محلات و بیش از 10 گروه از اساتید و پزشکان در راستای ترویج مباحث دینی، کمک به عمران و آبادانی و رفع مشکلات بهداشتی و درمان بیماران از دیگر برنامه‌های طرح هجرت است.

انوری در پایان گفت: بسیج سازندگی در بحث اقتصاد مقاومتی در 40 عرصه اقدام به فعالیت نموده که از آن جمله می‌توان به پرورش مرغ بومی و احداث حوضچه‌های ماهی دو منظوره، تولید قارچ و.. اشاره کرد.

انتهای پیام/63012/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول