اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار دشتستان:

طرح هجرت باید کاربردی‌تر شود

معاون سیاسی فرماندار دشتستان گفت: طرح هجرت باید کاربردی‌تر شود.

طرح هجرت باید کاربردی‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: دشتستان از بزرگترین و مهم‌ترین شهرستان‌های استان است و برای رشد و پیشرفت این شهرستان باید با همه توان و ظرفیت همت کنیم.

وی افزود: برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان در این شهرستان باید همه‌جانبه تلاش کنیم و نباید هیچ گونه کم‌کاری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار ضمن تشکر از همکاری خوب آموزش و پرورش در تمام زمینه‌ها به ویژه در بخش انتخابات خاطر نشان کرد: مشکل پراکندگی برای آموزش و پرورش یک معضل شده است.

وی گفت: مشکلات موجود در یک جلسه تخصصی کارشناسی می‌شود تا در جلسه نهایی رفع مشکل شود.

معاون فرماندار دشتستان یادآور شد: طرح هجرت از طرح‌های موفق و کاری مشترک از بسیج و آموزش و پرورش است که از مسئولان و دست‌اندرکاران می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنیم که اجرای طرح هجرت کاربردی‌تر شود.

مهتدی تصریح کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهیم در جذب اعتبارات فعال‌تر ظاهر شود تا فرمانداری نیز از طرح‌های ارائه شده پشتیبانی و حمایت کند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم است و در ساختن آینده کشور نقشی بی‌نظیر دارد و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد پیشرفت‌های بیشتر در این حوزه در سطح شهرها و روستاهای دشتستان باشیم.

مهتدی ابراز داشت: فرمانداری دشتستان آماده هر نوع همکاری برای رشد و پیشرفت آموزش و پرورش است و از مسئولان آموزش و پرورش نیز انتظار داریم کمبودها و مشکلات خود را بیان کنند تا بتوانیم در رفع آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/2452/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول