اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرقند:

احیای ورزش‌های بومی موجب نشاط جامعه می‌شود / ساماندهی طرح هجرت 3 در قصرقند

فرماندار قصرقند گفت: احیای ورزش‌های بومی و محلی موجب نشاط و شادی دانش‌آموزان در جامعه می‌شود.

احیای ورزش‌های بومی موجب نشاط جامعه می‌شود / ساماندهی طرح هجرت 3 در قصرقند

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند، کوروش محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قصرقند با تبریک اعیاد شعبانیه و حماسه سیاسی ملت ایران گفت: انتخابات 24 خردادماه مظهر اقتدار ملت شریف ایران بود که باعث سرافکندی دشمنان اسلام شد.

وی افزود: به یاری خداوند توانستیم با کمک عوامل اجرایی و نظارت، انتخاباتی سالم و به‌دور از هر گونه تنش در سطح شهرستان برگزار کنیم که در نوع خود بی‌سابقه بود.

فرماندار قصرقند در ادامه با توجه به فرارسیدن تابستان و تعطیلی مدارس عنوان کرد: شرکت در کلاس‌های طرح اوقات فراغت فرصت مناسبی برای دانش‌آموزان است تا بیشترین بهره را از این کلاس‌ها ببرند.

محمدی گفت: برگزاری ورزش‌های بومی و محلی و احیای دوباره آن‌ها توسط دانش‌آموزان می‌تواند باعث شادی و نشاط در جامعه شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش قصرقند هم در این جلسه گفت: آموزش علوم قرآنی در ایام تابستان باعث تقویت علمی و افزایش ضریب هوشی دانش‌آموزان می‌شود.

عبدالمجید تاجی افزود: توصیه ما به والدین این است تا فرزندان خویش را در حوزه‌های علمیه ثبت‌نام کنند تا از علوم حوزوی بیشترین بهره را ببرند.

وی اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی و طرح هجرت 3 از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان قصرقند است که در ایام تابستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش قصرقند گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف و متنوع بتوانیم اوقات فراغت مناسبی را برای دانش‌آموزان فراهم کرده و آن‌ها نیز حداکثر استفاده را از این کلاس‌ها و برنامه‌ها ببرند.

انتهای پیام/75002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول