اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پارس‌آباد:

648 طرح در قالب اردوی هجرت عملیاتی می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: بیش از 648 طرح در قالب اردوهای هجرت بسیج به همت دانش‌آموزان علاقمند و مستعد پارس‌آباد عملیاتی می‌شود.

648 طرح در قالب اردوی هجرت عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شکر عبدی عصر امروز در آغاز طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی در پارس‌آباد اظهار داشت: مشارکت فعالانه دانش‌آموزان در این طرح در سال‌های اخیر چشمگیر بوده به طوریکه سال گذشته نیز موفق شدیم بیش از 500 طرح عمران روستایی و مناطق محروم را به ثمر بنشانیم.

وی با یادآوری اینکه در اجرای این طرح‌ها بهسازی، شاداب‌سازی و ترمیم فضاهای آموزشی به ویژه کلاس‌های درس در اولویت قرار گرفته است، تصریح کرد: در کنار آن در طرح هجرت به محورهای محرومیت‌زدایی،‌ نوسازی و بهسازی مساجد و اماکن متبرکه، ساخت مسکن برای محرومان و دیگر کارهای عام‌المنفعه توجه جدی شده است.

عبدی از برگزاری کلاس‌های آموزشی، علمی و بهداشتی در مناطق روستایی و ساخت واحدهای بادوام برای محرومان در قالب این طرح خبر داد و خاطر نشان کرد: بسیج امروز در یک سنگر جدید و حتی مقدس‌تر از سنگر جهاد و شهادت در خدمت استقلال کشور است تا با شکستن مرزهای تحریم و تهدید دشمنان، فضای تقویتی خوبی در عمران و آبادانی به وجود آید.

این مسئول مؤثرترین و کارآمدترین ابزار بسیج را نیروی ارزشی و ایمانی او توصیف کرد و افزود: با آغاز طرح هجرت و بسیج سازندگی با حضور دانش‌آموزان به نظر می‌رسد در کلیه مناطق محروم و روستایی هلهله‌ای از شور و نشاط برای عمران و آبادانی به پا خاسته است.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری در قالب غنی‌سازی اوقات فراغت و مشارکت جدی در سازندگی و محرومیت‌زدایی جز اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی و اساسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه پارس‌آباد در ادامه بیان کرد: در این مقطع زمانی که کشور ما مورد هجمه متعدد بیگانگان است ما نباید در سنگر سازندگی، عمران، آبادانی و عزتمندی کوتاه بیاییم و اجازه دهیم دشمن به هر نحوی که می‌خواهد کشور را مورد تاخت و تاز قرار دهد بلکه بهتر است با آمادگی بیشتر در صحنه حاضر باشیم.

عبدی در ادامه یادآور شد:‌ طرح هجرت و اردوهای بسیجیان عرصه سازندگی در سال‌های اخیر این توان و تفکر دشمن را به انزوا کشانده است که عده‌ای سعی می‌کنند به گونه‌ای القا کنند که جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف دچار چالش شده اما قدرت واقعی بسیجیان و هوشیاری آنها تمام این تهدیدها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/62007/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول