اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش پردیس:

شرکت در طرح هجرت 3 زمینه‏ساز خلق حماسه اقتصادی است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس، شرکت در طرح هجرت 3 را حضور در عرصه خلق حماسه اقتصادی دانست.

شرکت در طرح هجرت 3 زمینه‏ساز خلق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین‏علی سلیمانی‏فر پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز طرح هجرت 3 که با حضور فرمانده سپاه شهرستان پردیس، جمعی از دانش‏آموزان و مسئولان به صورت نمادین در هنرستان پروین اعتصامی بومهن برگزار شد، عنوان کرد: در این شهرستان، 21 هزار نفر دانش‏آموز تحصیل می‏کنند که نیمی از آنها دختر هستند.

سلیمانی‏فر با اشاره به طرح هجرت 3 و نمونه‏ای از اقدامات انجام شده در این طرح که دوخت مانتو و شلوار توسط دانش‏آموزان است، قیمت هر دست مانتو و شلوار را در بازار بین 50 تا 60 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: این در حالی است که طبق محاسباتی که انجام داده‏ایم، مشخص شد که اگر خودمان پارچه بخریم و دانش‏آموزان آن را بدوزند، قیمت نهایی آن برای خانواده‏ها از 28 هزار تومان در دوره ابتدایی آغاز شده و در نهایت به 35 هزار تومان در دوره دبیرستان می‏رسد.

سلیمانی‏فر شرکت در طرح هجرت 3 را حضور در عرصه خلق حماسه اقتصادی دانست و افزود: با این کار هم با گران‏فروشی مبارزه کرده‏ایم و هم در اندازه‏ای بسیار کوچک در راستای حماسه اقتصادی گام برداشته‏ایم.

بنا بر این گزارش؛ در این مدرسه که طرح هجرت 3 به صورت نمادین در آن آغاز شد، دوخت مانتو و شلوار دانش‏آموزان شهرستان پردیس در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس؛ دانش‏آموزان بسیجی در اجرای این طرح در زیباسازی، تزئین و تبلیغ، تعمیر و بازسازی، نظافت و بهداشت مدارس نیز مشارکت و همکاری دارند.

غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان با استفاده از نیروی نشاط جوانان برای سازندگی بر اساس مبانی اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی و مشارکت فعال دانش‏آموزان و فرهنگیان در فعالیت‏های عمرانی فضاهای آموزشی از اهداف اصلی اجرای طرح هجرت 3 است.

طرح هجرت 3 از سوی آموزش و پرورش، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و سازمان بسیج دانش‏آموزی، بسیج فرهنگیان و بسیج سازندگی اجرا می‏شود.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول