اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

طرح هجرت یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: طرح هجرت یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور است.

طرح هجرت یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی عصر پنجشنبه در بازدید از اردوهای طرح هجرت در دشتستان اظهار داشت: نقش بسیج و سپاه در سازندگی به ویژه در مناطق محروم بسیار پررنگ است و در چند سال اخیر اقدامات قابل توجهی در این مسیر انجام گرفته است.

وی افزود: همکاری آموزش و پرورش و بسیج و سپاه در اجرای طرح هجرت بسیار ارزشمند و مهم است و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی اردوهای طرح هجرت امر مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و باید کاری کنیم که طرح هجرت تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

هاشمی تصریح کرد: طرح هجرت موجبات عمران و آبادانی مناطق محروم شده و در واقع این کار یکی از کارهای مهم فرهنگی است و این طرح باعث نشاط جوانان و محرومیت‌زدایی در نقاط محروم خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه طرح هجرت یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور است گفت: باید نسبت به تقویت این اردوها اهتمام ورزیم.

وی افزود: پروژه‌های طرح هجرت شامل مرمت و بازسازی و بهسازی اماکن مختلف شامل اداره، مسجد، غسالخانه، حسینیه، خانه بهداشت، زمین‌های ورزشی و پارک‌های کودک است که بدون تردید باید در تقویت این اردوها اهتمام ورزیم.

هاشمی اذعان داشت: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند باید با تمام توان در راستای بهبود وضعیت فرهنگی و افزایش کیفیت برنامه‌ها اهتمام ورزیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان خواستار همکاری همه مسئولان و متولیان امور در تقویت اردوهای جهادی شد.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول