اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

طرح هجرت امسال از نفر روز به نفر اردو تغییر کرده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: طرح هجرت امسال از نفر روز به نفر اردو تغییر کرده است.

طرح هجرت امسال از نفر روز به نفر اردو تغییر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ناصر دولاح پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح هجرت دشتستان اظهار کرد: بسیج با ظرفیت‌های بالای خود و توانمندی اقشار مختلف به ‌ویژه قشر دانش‌آموز می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد فرهنگی پایدار و مقاوم در جامعه باشد.

این مسئول افزود: سال گذشته بسیج سازندگی سپاه استان در بحث مرمت و بهینه‌سازی مدارس توانست بیش از 380 مدرسه را در بوشهر مورد مرمت و بازسازی قرار دهد که از لحاظ ریالی سهم سپاه استان در این باره مبلغ 9 میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: رویکردهای برنامه امسال طرح هجرت از نفر روز به نفر اردو تغییر پیدا کرده است و در 75 روز تابستان امسال بیش از 19 هزار نفر اردو در این طرح به‌کارگیری خواهند شد که رویکرد ما نیز در اجرای این طرح، اقتصاد مقاومتی است.

دولاح خاطر نشان کرد: بسیج می‌تواند کمک کند و کمک بگیرد که این امر با توانمند‌سازی و پشتیبانی به مرحله اجرا در می‌آید و در این زمینه ستاد پشتیبانی باید فعال شود و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان نیز در این مراسم گفت: امروز تمام برنامه دشمن روی جوانان متمرکز شده لذا سعی ما بر این است که جوانانی بانشاط داشته باشیم تا بتوانند صحنه‌گردان جامعه خود باشند.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول