اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

اجرای 35 ویژه برنامه طرح هجرت در شهرستان دشتستان

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از اجرای 35 ویژه برنامه طرح هجرت در شهرستان دشتستان خبر داد.

اجرای 35 ویژه برنامه طرح هجرت در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی شنبه ‌شب در نشست هماهنگی طرح هجرت شهرستان دشتستان، اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان دشتستان همیشه با برنامه‌ریزی دقیق در اجرای مأموریت‌های خود تلاش کرده و در این زمینه به موفقیت دست یافته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: پرورش روح و جسم دانش‌آموزان و آمادگی ایشان برای ایفای نقش در جامعه از مسائل مهمی است که آموزش و پرورش در قالب برنامه‌های جانبی و اوقات فراغت به‌طور وسیع و گسترده در این زمینه اقدام کرده است.

اسدی بیان داشت: طرح هجرت از برنامه‌های مهم و اثرگذاری است که در سال‌های اخیر با همکاری آموزش و پرورش و بسیج شاهد برگزاری آن در مناطق مختلف کشور بوده‌ایم و تأثیرات فراوانی در رشد و تعالی اجتماعی دانش‌آموزان داشته است.

وی اضافه کرد: استقبال دانش‌آموزان برای حضور در برنامه‌های طرح هجرت هرساله افزایش می‌یابد و دانش‌آموزان میل و علاقه مضاعفی برای شرکت در برنامه‌‎های طرح هجرت نشان می‌دهند.

این مسئول اذعان داشت: طرح هجرت حس خودباوری را در دانش‌آموزانی که آینده‌ساز فردای این مرز و بوم هستند ایجاد می‌کند و فرصتی در اختیار ایشان قرار می‌دهد تا خلاقیت، توانمندی و استعداد خود در عرصه‌های مختلف را به نمایش بگذارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: این برنامه ارزشمند فرصتی در اختیار دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی قرار می‌دهد تا خود را بهتر بشناسند و توانایی‌های بالقوه خود را به بالفعل تبدیل کنند.

اسدی ابراز داشت: اجرای طرح هجرت در تابستان‌های گذشته اثرات بسیار خوبی در شهرستان دشتستان داشته و شاهد ارائه خدمات زیادی در قالب برنامه‌های این طرح در شهرستان بوده‌ایم.

وی افزود: در سال جاری شاهد اعزام بالغ بر یک هزار دانش‌آموز دشتستانی در برنامه‌های طرح هجرت خواهیم بود که با حضور در این طرح از برنامه‌های مهم فرهنگی، فکری، اجتماعی و ... آن بهره‌مند می‌شوند.

اسدی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته 35 ویژه برنامه طرح هجرت در شهرستان دشتستان اجرا می‌شود و از تمامی دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم برای اجرای هر چه بهتر این طرح تلاش و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول