اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

طرح هجرت دانش‏آموزان حرکت مقدسی است

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: طرح هجرت دانش‏آموزان یک حرکت مقدس است.

طرح هجرت دانش‏آموزان حرکت مقدسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 دانش‎آموزان زنجانی، اظهار داشت: اجرای طرح هجرت به هر نحو و با هر کیفیتی که باشد یک طرح ارزشمند و مقدس است‎.

وی به طرح هجرت 3 دانش‎آموزان زنجانی اشاره کرد و افزود: این طرح در سال‌جاری با قوت بیشتر و تاثیرگذاری بالاتری با همکاری سپاه ناحیه زنجان و آموزش و پرورش اجرایی می‎شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان طرح هجرت را طرحی در راستای پر کردن و غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان عنوان کرد و یادآور شد: این طرح تاثیر زیادی در غنی‎سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان به شکل مناسب دارد.

وی با تأکید بر غنی بودن محتوای برنامه‎های طرح هجرت، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای تعالی و رشد نوجوانان و جوانان گام برمی‎دارد و موجب حرکت رو به جلو دانش‎آموزان می‎شود.

امیرخانی با بیان اینکه باید برنامه‏های مناسبی برای پر کردن و غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان برنامه‏ریزی شود، اظهار داشت: طرح هجرت از جمله برنامه‏های متعالی در راستای غنی‎سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان به اشتیاق دانش‏آموزان و مدیران مدارس از اجرای برنامه‏های طرح هجرت اشاره کرد و افزود: این طرح با اشتیاق و شوق بسیار زیادی از طرف دانش‎آموزان و مدیران مدارس مواجه است.

وی پر کردن اوقات فراغت دانش‎آموزان به شکل مناسب را موضوعی مهم در تعلیم و تربیت دانست و تاکید کرد: 22 دستگاه اجرایی در استان نسبت به پر کردن اوقات فراغت دانش‎آموزان به شکل مناسب تلاش دارند. 

* بسیج شدن 22 دستگاه اجرایی برای پر کردن اوقات فراغت

امیرخانی با بیان اینکه بسیج شدن 22 دستگاه اجرایی برای پر کردن اوقات فراغت نشان از اهمیت این موضوع است، افزود: رشد و تعالی جامعه از مسیر رشد و تعالی نوجوانان و جوانان می‎گذرد و باید نسبت به برنامه‎ریزی اصولی اوقات فراغت دانش‎آموزان اهتمام جدی داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان برداشت اشتباه برخی از اوقات فراغت را یادآور شد و تاکید کرد: نباید پر کردن اوقات فراغت به هر نحو و با هر محتوایی را پر کردن و غنی‏سازی اوقات فراغت نامید.

وی تلف کردن اوقات فراغت را با غنی‎سازی آن دو موضوع مجزا ارزیابی کرد و اظهار داشت: در برهه‏ای از تاریخ کشور اوقات فراغت دانش‎آموزان به گونه‎ای بود که هیچ محتوایی از برنامه‎ها به اجرا گذاشته شده دیده نمی‎شد.

امیرخانی یک جامعه توسعه یافته را جامعه‏ای عنوان کرد که دارای جوانان و نوجوانان توانمند است و افزود: برای توانمند‎سازی جوانان و نوجوانان باید از زمان فراغت آن‎ها بهترین استفاده صورت گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان مردم زنجان تعلیم و تربیت دانش‎‎آموزان را یادآور شد و تاکید کرد: برای اجرای برنامه‎های تعلیم و تربیت به شکل مستمر و سازنده نیازمند حضور جدی و فعال والدین هستیم.

وی توسعه شاخصه‏های تعلیم و تربیت را در گرو یک حرکت عظیم و جمعی عنوان کرد و اظهار داشت: برای توسعه در تعلیم و تربیت باید همه دست به دست هم دهیم و از همه ظرفیت‎های موجود استفاده کنیم. 

* 72 درصد از شهدای هشت سال دفاع مقدس را جوانان و نوجوانان تشکیل می‏دهند

امیرخانی به شهدای دانش‎‎آموزی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بیش از 72 درصد از شهدای هشت سال دفاع مقدس را جوانان و نوجوانان 15 تا 25 سال تشکیل می‏دهند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه روزانه وقت بسیار زیادی توسط دانش‏آموزان هدر می‏رود، تاکید کرد: استفاده اصولی از زمان در طول روز ضروری است و باید با ارائه برنامه‏های مناسب نسبت به پر کردن این اوقات تلاش کرد.

وی، خواستار برنامه‌ریزی اصولی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان شد و ادامه داد: به طور متوسط می‌توان گفت سالانه 40 میلیون ساعت زمان برای کارهای غیر ضروری صرف می‏شود که می‌توان از این ظرفیت زمانی برای غنی‏سازی اوقات فراغت بهره برد.

انتهای پیام/73007/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول