اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با تعطیلات تابستان

طرح هجرت 3 در پردیس آغاز شد

اجرای طرح هجرت 3 در شهرستان پردیس هم‏زمان با تعطیلات تابستان آغاز شد.

طرح هجرت 3 در پردیس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز طرح هجرت 3 با حضور فرمانده سپاه و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس، جمعی از دانش‏آموزان و مسئولان به صورت نمادین در هنرستان پروین اعتصامی بومهن آغاز شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس در این مراسم گفت: طرح هجرت 3 با هدف تقویت روحیه خودباوری دانش‌آموزان و تربیت اخلاق و معنویات در نسل نوجوان و جوان در شهرستان پردیس آغاز شده است.

علی‏اکبر کافی، وظایف ملت ایران در سال 1392 را خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دانست و ادامه داد: حماسه سیاسی را در 24 خرداد خلق کردیم و حال، وظیفه ما در راستای خلق حماسه اقتصادی آغاز شده است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس، حضور دانش‏آموزان و شرکت آنها در چنین طرح‏هایی را پیروی از راه شهیدان دانست.

کافی خطاب به دانش‏آموزان یادآور شد: همین که شما اراده کرده‏اید در راستای فرامین مقام معظم رهبری گام بردارید، اجر شهید فی سبیل‏الله را دارید.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به اینکه عمر خدمت‏رسانی به مردم کوتاه است، ادامه داد: اعتقاد ما این است که اگر هدف ما جهاد فی سبیل‏الله باشد، وسعت عمر این‏قدر مهم نیست و مهم نتیجه عمل ماست.

بنا بر این گزارش؛ در این مدرسه که طرح هجرت 3 به صورت نمادین در آن آغاز شد، دوخت مانتو و شلوار دانش‏آموزان شهرستان پردیس در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول