اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اراک عنوان کرد

اجرای طرح هجرت برای ایجاد روحیه اعتماد به نفس در بین جوانان

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: اجرای طرح هجرت سه موجب افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان می‌شود.

اجرای طرح هجرت برای ایجاد روحیه اعتماد به نفس در بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید عطاالله میرکمالی در نشست هماهنگی برگزاری طرح هجرت سه اظهار داشت: طرح هجرت سه پیرو فرامین مقام معظم رهبری در زمینه استفاده بیشتر از نیروی جوانان و ایجاد نشاط در برنامه‌های اوقات فراغت به اجرا در می‌آید که نقش بسیار موثری در روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان دارد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح هجرت سه زمینه نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه را فراهم می‌کند، تصریح کرد: جوانان با حضور در طرح هجرت و بسیج سازندگی با مناطق مختلف به خصوص مناطق محروم روستایی آشنا و خدمات ارزنده‌ای را در راستای عمران و آبادانی این مناطق ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه استقبال جوانان در طرح هجرت سه هر سال نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد، ادامه داد: بدون شک امسال نیز شاهد حضور گسترده و پرشور بسیجیان در طرح هجرت سه و به دنبال آن عمران و آبادانی در مناطق محروم خواهیم بود.

میرکمالی تقویت مسئولیت‌پذیری، ایجاد روحیه تعاون در جوانان، تجربه فعالیت‌های گروهی و تلاش برای تغییر نگرش جوانان در زمینه اشتغال را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

به گفته وی بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس، خدمات و عمران در روستاها، اجرای پروژه‌های مناطق محروم، فعالیت در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی، بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات، برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای، تقویتی، جبرانی و... از برنامه‌های مهم طرح هجرت سه در ایام تابستان است.

انتهای پیام/87003/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول