اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

آغاز ثبت‌نام طرح هجرت تابستانی مبلغان

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز ثبت‌نام طرح هجرت تابستانی مبلغان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از طریق سامانه سمتا خبر داد.

آغاز ثبت‌نام طرح هجرت تابستانی مبلغان

حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح هجرت تابستانی اظهار کرد: این طرح به منظور توجه ویژه به اوقات فراغت نسل جدید، دانش‌آموزان به صورت سالانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام مبلغانی که دارای سن زیر 45 سال و متخصص در امر تبلیغ هستند برای انجام فعالیت‌های تابستانی و جذب جوانان و نوجوانان به پایگاه‌ها و مساجد برای طرح هجرت تابستانی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز ثبت‌نام مبلغان برای شرکت در طرح هجرت تابستانی خبر داد و افزود: مبلغان از امروز تا ابتدای تیر سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام در طرح هجرت تابستانی به سامانه سمتا مراجعه کنند.

وی یادآور شد: مبلغان علاوه بر اقامه نماز جماعت، روزانه دو کلاس ویژه ره توشه راهیان نور، تفسیر قرآن ویژه جوانان، حلقه‌های معرفت، ارائه مشاوره‌های حضوری، انجام فعالیت‌های فرهنگی فوق‌ برنامه، مسابقات و اردو برگزار می‌کنند.

موسوی عنوان داشت: مبلغان احکام تبلیغ خود را دوم تیر سال جاری دریافت می‌کنند، سبد محصولات فرهنگی در اختیار آنها قرار می‌گیرد و همایش علمی کاربردی و توجیهی ویژه مبلغان پیش از اعزام آنها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مبلغان با اعزام در طرح هجرت تابستانی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان مؤثر هستند تا حداکثر استفاده از اوقات فراغت برای ترویج معارف اسلامی، پاسخ به سؤالات و شبهات و تقویت بنیه اعتقادی آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/78003/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول