اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری قاین خبر داد

فروش 279 رشته انشعاب آب و فاضلاب در قاین

مدیر امور آب و فاضلاب شهری قاین گفت: طی سه ماه نخست امسال 279 انشعاب در امور آب و فاضلاب شهری قاین فروخته شده است.

فروش 279 رشته انشعاب آب و فاضلاب در قاین

غلامعلی صحراگرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب اظهار کرد: هفت شهر زیر‌پوشش خدمات امور آب و فاضلاب قاین قرار دارند.

وی اضافه کرد: شهرهای قاین، آرین‌شهر، زهان، حاجی‌آباد، اسفدن، خضری و نیمبلوک زیر‌پوشش خدمات این امور قرار دارند و آب مورد نیاز این شهرها از 22 حلقه چاه آب تأمین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری قاین حجم مخازن ذخیره آب امور آب و فاضلاب شهری قاین را 18 هزار متر مکعب اعلام کرد.

صحراگرد تعداد مشترکان امور آب و فاضلاب شهری قاین را 25 هزار و 831 نفر برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد، 16 هزار و 15 مشترک در شهر قاین و مابقی در شهرهای دیگر از خدمات آب شهری استفاده می‌کنند.

وی از تولید 5 میلیون و 854 هزار و 139 متر مکعب آب در سال گذشته در سطح امور آب و فاضلاب خبر داد و افزود: همچنین برنامه حفر چاه در شهرهای حاجی‌آباد و قاین در دستور کار قرار دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب قاین یادآور شد: سال گذشته با اقدامات خوبی که در نصب شیرهای فشارکن و اصلاح و بازسازی شبکه‌ها انجام شد شاهد کاهش اتفاقات نیز بودیم به گونه‌ای که 2 هزار و 858 حادثه در شبکه و انشعابات سال 90 به 2 هزار و 479 حادثه در سال 91 کاهش یافت.

صحراگرد از فروش انشعاب هزار و 65 رشته در سال 91 و 279 رشته در سه ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: تلاش شده است در اسرع وقت نسبت به نصب انشعاب مشترکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/69017/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول