اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل:

95 کیلومتر شبکه فاضلاب در خلخال اجرایی شده است

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل از اجرای 95 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرستان خلخال خبر داد.

95 کیلومتر شبکه فاضلاب در خلخال اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده صبح امروز در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پروژه‌های آبرسانی و خدمات دفع بهداشتی فاضلاب شهرستان‌های خلخال و کوثر با جدیت اجرایی می‌شود که ما در این حوزه پیشرفت این پروژه‌ها را شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در شهر خلخال بالغ بر 95 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا و 40 کیلومتر باقیمانده است به طوری که 64 میلیارد و 257 میلیون ریال تاکنون هزینه شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل در خصوص پروژه فاضلاب کوثر افزود: در شهر کوثر نیز حدود 11 کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب اجرا و بیش از 14 کیلومتر باقیمانده که تاکنون 20 میلیارد و 146 میلیون ریال هزینه شده است.

حسن‌زاده در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آینده با توجه به محدودیت منابع آب شهر خلخال خواستار پیگیری جهت تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب شهر خلخال و کوثر از طریق مقامات استانی و کشوری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست همچنین نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بر استمرار خدمات بی‌منت به مردم شریف و ولایت‌مدار شهر خلخال و کوثر تاکید کرد.

جلیل جعفری بنه‌خلخال خواستار ارتقای فعالیت‌های شرکت در راستای تامین رضایت‌مندی مردم این شهر شد و با اظهار رضایت از تلاش و کوشش پرسنل زحمت‌کش شرکت آبفا و پیگیری‌های انجام گرفته آمادگی خود را در خصوص همکاری هر چه بیشتر و پیگیری اعتبارات پروژه‌ها جهت به سرانجام رساندن آنها اعلام کرد.  

انتهای پیام/62004/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول