اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای قم خبر داد

آغاز برنامه‌های هفته صرفه‌جویی در مصرف آب در قم

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، نقش رسانه‌ها را در نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب مهم ارزیابی کرد.

آغاز برنامه‌های هفته صرفه‌جویی در مصرف آب در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب از یکم تا هفتم تیرماه، به عناوین ایام این هفته اشاره کرد و گفت: یکم تا هفتم تیرماه به ترتیب با عناوین «آب، حماسه اقتصادی و مشارکت همگانی»، «آب، رسانه و ارتقا آگاهی‌های عمومی»، «آب، محیط زیست و توسعه پایدار»، «آب و همکاری‌های بین‌المللی»، «آب، محدودیت منابع و مصرف بهینه»، «آب، اقتصاد و ارتقا بهره‌وری در بخش کشاورزی» و «آب، فرهنگ عمومی و آموزه‌های دینی» نام‌گذاری شده است.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب تاکید کرد و با اشاره به برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم در این ایام اظهار داشت: استفاده از ظرفیت برنامه‌های رادیویی صبح تازه، بی‌تعارف، از جنس مردم، کاشانه و استفاده از ظرفیت‌ برنامه‌های تلوزیونی سرچراغ، کندو، درشهر، صبح تازه، مداد رنگی و... از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم تبلیغات محیطی را از اقدامات آبفا در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب برشمرد و اظهار داشت: برخی از پل‌های عابر پیاده که در مناطق پررفت و آمد شهر قرار دارد به مضامینی پیرامون مقوله صرفه‌جویی در مصرف و استفاده صحیح از آب اختصاص خواهد یافت.

وی اظهار داشت: همچنین در میادین پر رفت و آمد نیز بنرهایی با همین موضوعات نصب می‌شود تا مردم هر چه بیشتر با اهمیت استفاده بهینه از آب به ویژه در ایام گرم تابستان آشنا شوند.

وی نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اصحاب رسانه و هماهنگی برای بازدید خبرنگاران رسانه‌های گروهی از پروژه‌های در دست اجرای آبفا را از دیگر برنامه‌های این هفته شرکت آب و فاضلاب برشمرد و گفت: در هفته‌های آتی نیز برگزاری همایش تبیین راه‌های کاهش مصرف آب، جُنگ دوستی با آب، تبلیغات اتوبوسی و سایر برنامه‌های فرهنگی در دستور کار روابط عمومی آبفای قم قرار خواهد گرفت.

کربلایی ابراهیمی با قدردانی از تعامل بسیار خوب رسانه‌های استان با شرکت آب و فاضلاب گفت: در این هفته مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب آمادگی دارند تا در خصوص اهمیت آب و موضوعات مرتبط با آب پاسخگوی خبرنگاران محترم استان باشند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل همه رسانه‌ها گامی مثبت در راستای فرهنگ‌سازی و آشنایی مردم با اهمیت آب در جامعه برداریم.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول