اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی

بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش شبکه توزیع آب هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: جمعیت زیر پوشش شبکه توزیع آب در آذربایجان غربی یک میلیون و 968 هزار و 103 نفر است.

بیش از یک میلیون نفر زیر پوشش شبکه توزیع آب هستند

مجید آقازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در زمینه وضعیت شرکت آب و فاضلاب اقلام پایه و شاخص‌هایی داریم، که این اقلام پایه وضعیت ما را در این شاخص‌ها مشخص می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت موجود شرکت تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، تصریح کرد: در بخش آب جمعیت شهری آذربایجان غربی یک میلیون و 970 هزار و 875 نفر بوده که جمعیت زیر پوشش شبکه توزیع آب یک میلیون و 968 هزار و 103 نفر است.

آقازاده با بیان اینکه تعداد شهرهای زیر پوشش شبکه توزیع آب 38 شهر است که از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: جمعیت زیر پوشش شبکه توزیع آب شهری 86 درصد است.

وی به تعداد انشعابات آب در آذربایجان غربی، اشاره کرد و گفت: تعداد انشعابات آب در آذربایجان غربی در حدود 527 هزار و 438 فقره است.

آقازاده با بیان اینکه تعداد چاه‌ها در آذربایجان غربی 263 حلقه است که از طریق آب‌های زیرزمینی می‌توانیم از این چاه‌ها برای تامین آب استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: از این میزان 187 حلقه در مدار بهره‌برداری هستند و تعدادی نیز در مدار بهره‌برداری نیست و دلیل این است، که در این زمینه نیازی نبوده و این چاه‌ها به صورت رزرو وار هستند به عنوان مثال در شهر ارومیه به دلیل وجود تصفیه‌خانه از منابع سطحی استفاده می‌کنیم، در مواقع بحرانی از چاه‌ها استفاده می‌شود، در سایر شهرها که تصفیه‌خانه داریم اولویت نخست با منابع سطحی بوده و چاه‌ها به صورت رزرو وار آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول