اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی:

سامانه تله‌متری و مانیتورینگ در طبس راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از راه‌اندازی سامانه تله‌متری و مانیتورینگ در شهرستان طبس خبر داد و گفت: با نصب این سامانه به حفظ منابع و مدیریت مصرف آب کمک می‌شود.

سامانه تله‌متری و مانیتورینگ در طبس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، سید مجتبی عراقی‌زاده اظهار داشت: در تمام شهرهای استان خراسان جنوبی سامانه تله‌متری و مانیتورینگ شبکه‌های شهری انجام شده که به مدیریت مصرف کمک شایان توجهی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سامانه تله‌متری و مانیتورینگ شبکه‌های منابع آب شهری در طبس با فوریت انجام  می‌شود، تصریح کرد: با نصب این سامانه به حفظ منابع و مدیریت مصرف آب کمک می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: شهرستان طبس تا حدودی از مشکل کم آبی رنج می‌برد و با توجه به مطالعات انجام شده با راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب طبس می‌توان قدمی بلند در رفع مشکل کیفیت آب طبس برداشت.

عراقی زاده تاکید کرد: طبس 25 حلقه چاه آب دارد ولی این منابع محدود هستند و مسئله مهم نه تنها در طبس بلکه در کل استان خراسان جنوبی حفظ منابع آبی در اختیار است.

 

هدر رفت 27 درصدی آب در خراسان جنوبی

 

وی عنوان کرد: به طور متوسط حدود 27 درصد از آب استان خراسان جنوبی به عنوان هدر رفت از بین می‌رود که اگر بتوانیم این آب را با برنامه‌هایی که در اصلاح شبکه‌ها انجام می‌شود و مدیریت مصرف شهری نگه داریم و مصرف مردم را کاهش دهیم کمک قابل توجهی به حفظ و کمبود منابع آبی استان کرده‌ایم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی خدمات واحدهای شهری آب و فاضلاب استان از طریق دفاتر پیشخوان دولت به مردم ارائه می‌شود، گفت: این امر به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان انجام شده است.

عراقی‌زاده ادامه داد: خدمات فروش انشعاب، خدمات پس از فروش شامل تعویض کنتور، تغییرنام،  تغییر کاربری و کلیه امور مربوط به مشترکین آب و فاضلاب را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده‌ایم.

وی سرعت در ارائه خدمات، تمرکززدایی و رفاه بیشتر مشترکین و اجرای ناحیه‌محوری را از جمله مزایای ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت عنوان کرد.

انتهای پیام/69017/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول