اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری لنده عنوان کرد

منبع ذخیره آب لنده جوابگوی نیاز مشترکان آب نیست

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری لنده با اعلام این خبر گفت: منبع‌های ذخیره آب در شهر لنده برای 800 خانوار تعبیه شده که هم‌اکنون جوابگوی نیاز مشترکان در شهر نیست.

منبع ذخیره آب لنده جوابگوی نیاز مشترکان آب نیست

سرافراز اشنو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به مشکل کمبود آب در روزهای اخیر شهر لنده، اظهار داشت: یکی از پمپ‌های ایستگاه پمپاژ آب در دو سه روز اخیر سوخته و چون این ایستگاه دارای دو پمپ بوده دیگر به تنهایی جوابگوی نیاز مشترکان آب نیست.

وی ضمن عذرخواهی از مردم لنده افزود: قریب به یکسال و نیم پیش پیمانکار اداره آبفای شهری اقدام به بررسی سیستم آبرسانی کرده ولی آن را ناتمام رها کرده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری لنده افزود: در تاریخ 22 آذر 91 این موضوع با مسئولان استانی مکاتبه شد و وضعیت بحرانی آب در تابستان گوش‌زد شد.

اشنو با بیان این‌که لنده دارای 3 هزار مشترک آب است، تصریح کرد: منبع‌های ذخیره‌ آب شهر لنده سال‌ها پیش برای ظرفیت 800 خانوار تعبیه شده و هم‌اکنون جوابگوی 3000 مشترک نیست.

وی افزود: کمبود امکانات و تحویل موقت پروژه‌ آب‌رسانی به شهرلنده باعث زیر کار در رفتن پیمانکار و ناتمام ماندن پروژه آبرسانی شده است.

رئیس اداره آبفای شهری لنده با بیان این‌که ساختار آبرسانی به شهر لنده از پیچیدگی خاصی برخوردار است گفت: بسیاری از اقدامات انجام شده برای آبرسانی شهری به صورت اصولی انجام نشده و نیازمند تعمیر و مرمت می‌باشد.

وی به تلاش شبانه‌روزی خود و همکارانش در خصوص تعمیر پمپ‌های آب ایستگاه اشاره کرد و افزود: با رایزنی‌های انجام شده ظرف امروز تا فردا با نصب دو پمپ جدید مشکل کم‌آبی در شهر لنده برطرف می‌شود.

 

انتهای پیام/82013/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول