اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آب و فاضلاب استان اردبیل خبر داد

افزایش 4 درصدی مشترکان آب و فاضلاب در اردبیل

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: میزان مشترکان بهره‌بردار از آب و فاضلاب استان نزدیک به 4 درصد افزایش داشته است.

افزایش 4 درصدی مشترکان آب و فاضلاب در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحمان سیف‌اللهی ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان اردبیل اظهار داشت: ما علاوه بر این افزایش شاهد کاهش 6/1 درصدی هدر رفت آب شرب در استان اردبیل بودیم.

وی خاطرنشان کرد: تولید آب در سال90 به 263 هزار و 555 مشترک حدود 66 میلیون 621 هزار متر مکعب در سال با هدر رفت آب  22/29 درصدی بوده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل یادآور شد: این در حالی است که در سال 91 با توجه به افزایش 74/3 درصدی مشترکان تولید آب حدود 67 میلیون 255 هزار متر مکعب در سال بوده که یک درصد نسبت به سال 90 افزایش داشته که هدر رفت 67/27 درصدی را نشان می‌دهد.

سیف‌اللهی گفت: تحقق این مهم به واسطه برنامه‌ریزی دقیق و انجام اقداماتی نظیر اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب، استانداردسازی انشعابات فرسوده، تعویض کنتورهای خراب، شناسایی انشعابات غیر مجاز و همت واحد حوادث است.

این مسئول با یادآوری اینکه شهرک‌های تازه تاسیس و مسکن‌های مهر جزو اولویت‌های اساسی ما برای آبرسانی و ایجاد فاضلاب است،‌ ادامه داد: در تمام شهرک‌ها و مسکن‌های مهر تقریباً آبرسانی اجرایی شده و تا پایان دولت دهم طرح‌های فاضلابی برای این مسکن‌ها اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم مردم با برخورداری از فرهنگ صحیح استفاده از فاضلاب ما را در ارائه خدمات آب و فاضلاب در استان یاری دهند تا بتوانیم مرکزهای باقیمانده از فاضلاب را نیز در تمام مناطق استان اجرایی کنیم.

انتهای پیام/62007/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول