اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

حضور آگاهانه انتخاب فرد اصلح را تضمین می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لازم است اقشار مختلف جامعه برای خوب رقم خوردن انتخابات تلاش کنند چراکه حضور آگاهانه انتخاب فرد اصلح را تضمین می‌کند.

حضور آگاهانه انتخاب فرد اصلح را تضمین می‌کند

رسول اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: لازم است اقشار مختلف جامعه برای خوب رقم خوردن انتخابات تلاش کنند چراکه حضور آگاهانه انتخاب فرد اصلح را تضمین می‌کند.

وی تصریح کرد: چنانچه اقشار مختلف جامعه در انتخابات‌ مختلف برای تعیین سرنوشت خود احساس مسئولیت نشان دهند این موضوع منجر به جلب حمایت هر چه بیشتر و قاطع‌تر مقامات ملی می‌شود بنابراین همه باید در راستای ترغیب مردم برای شرکت در این آیین عبادی، الهی و سیاسی گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه کلیت برپایی انتخابات از این موضوع که چه کسی انتخاب می‌شود از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: برای اینکه انتخابات آگاهانه، داوطلبانه و پرشور برپا شود لازم است نظرهای علما و صاحب نظران در مسائل اجتماعی را جویا شویم.

اصغرزاده با بیان اینکه در شش سالی که افتخار خدمت به مردم در شورای شهر را داشتم یکی از دغدغه‌هایم رسیدگی به وضعیت مساجد و رفع مشکلات و ساماندهی این اماکن بوده است، افزود: در این چند سال برای ترویج و تبلیغ تشیع از رهگذر حمایت از مساجد و هیئت‌ها نهایت تلاش صورت گرفته است لیکن امیدوار هستیم بعد از انتخاب اعضای جدید این روند همچنان ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه قریب به 200 نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر ارومیه کاندید شده‌اند، افزود: از این افراد مردم ارومیه باید 15 نفر را انتخاب کنند به طوری که انتظار وجود دارد بعد از تحقیق، بررسی سوابق و سیر مواضع همچنین از روی برنامه‌های این افراد نسبت به انتخاب فرد اصلح مبادرت کنند.

انتهای پیام/61002/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول