اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 285

حداد، جلیلی، ولایتی گزینه‎های اصلح/ انتخابات به احتمال 80 درصد دو مرحله‎ای می‎شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: ضمن احترام به سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، بنده حدادعادل، جلیلی و ولایتی را بهترین گزینه‎های انتخاب اصلح می‎دانم.

حداد، جلیلی، ولایتی گزینه‎های اصلح/ انتخابات به احتمال 80 درصد دو مرحله‎ای می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری بعدازظهر امروز در جمع اصولگرایان شهرستان گرگان اظهار داشت: هفت نماینده گلستان در مجلس شورای اسلامی روی یک نامزد وفاق ندارند و این انسجام هنوز صددرصدی نشده است.

وی خطاب به هواداران نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: طرفداران کاندیداها باید ایجابی کار کنند و به هیچ وجه به نقد نامزدهای اصولگرای دیگر نپردازند؛ به دلیل اینکه به احتمال بالای 70 الی 80 درصد انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله‎ای می‎شود، بنابراین آنهایی که رأی نیاوردند، باید برای حمایت از کاندیدای اصولگرا پای ‎کار بیایند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اصولگرایان نباید در مجموعه خود ایجاد کدورت کنند، متذکر شد: وحدت و انسجام باید حفظ شود، هرکس نسبت به برنامه‎ها و شخصیت نامزد مورد علاقه خود محکم تبلیغ کند و اگر در طیف مقابل نقدی وارد است، اخلاق انتخاباتی مبتنی بر اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

طاهری با بیان اینکه حضور در انتخابات موجب حفظ و تقویت نظام می‎شود، تصریح کرد: اکنون حضور در پای صندوق‎های رأی از خواندن نماز و سایر واجبات دیگر بااهمیت‎تر است، مردم نشان دادند که به موضوع انتخابات واقف هستند؛ چنانکه حضورشان در هر انتخاباتی پرشورتر از دوره‎های قبل بوده است.

وی، نوع انتخاب را بعد از مشارکت حداکثری مهم خواند و افزود: برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به نوبه خود مهم است، بنابراین توجه به یک انتخابات نباید موجب غفلت در انتخابات دیگر شود.

انتخابات را نباید ساده گرفت/ نباید در انتخاب اصلح کوتاهی کنیم/ مناظره‎ها 50 درصد شناخت را ایجاد می‎کند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سکان اجرایی کشور به مدت چهار سال به دست یک نفر داده می‎شود، اما بنا به فرموده مقام معظم رهبری، گاهی در یک دولت چهار ساله تصمیمی برای کشور گرفته می‎شود که تا ده‎ها سال تبعات آن در کشور باقی می‎ماند، بنابراین انتخابات را نباید ساده گرفت.

طاهری ابراز داشت: هرگاه به حجت شرعی رسیدیم نباید نسبت به انتخاب اصلح کوتاهی کنیم و در این راستا فقط به شنیدن سخنان نامزدها بسنده نکنیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما فرصت مناسبی برای نامزدهای ریاست جمهوری در ارائه برنامه‎ها فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: مناظره‎ها 50 درصد شناخت را ایجاد می‎کند 50 درصد بقیه نیز به سوابق کاندیداها برمی‎گردد، بنابراین باید از کسانی که شعارها و برنامه‎هایشان با نظام، امام و رهبری همخوانی دارد انتخاب کنیم.

مردم مناظره‎ها را با دقت ببینند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان از مردم خواست تا مناظره‎ها را با دقت ببینند و متذکر شد: در مناظره نخست یک سری اشکالات وجود داشت که خوشبختانه در مناظره دوم برطرف شد و امروز مناظره سوم از اهمیت فوق‎العاده‎ای برخوردار است.

انتهای پیام/83001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول