اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

انتخابات متعلق به آحاد ملت ایران است

امام جمعه شهرری با تأکید بر درک و فهم دینی برای تحقق حماسه سیاسی گفت: انتخابات در واقعیت کلمه مسئله‌ای اجتماعی بوده و متعلق به آحاد ملت ایران است.

انتخابات متعلق به آحاد ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه بعثت رسول اکرم اسلام(ص) تجلی اعظم است، اظهار داشت: خدا در وجود انسان‌ها خیلی بهتر از ملائکه تجلی یافته و در واقع ملائکه خدمتگزار انسان هستند.

امام جمعه شهرری اذعان کرد: اولین باری که خلقت اتفاق افتاده، نور حضرت محمد(ص) است و ملائکه بالادستی وقتی آفریده شدند، چیزی بلد نبودند و نور 14 معصوم سبحان خدا را گفتند و ملائکه آموختند.

وی اضافه کرد: وقتی که آدم آفریده شد خورشید، ماه، عرش و فرش، کرسی، زمین و خاک نبود و خدا فقط وجود نبی مکرم اسلام (ص) را آفریده بود.

شاهچراغی گفت: علم، قدرت، جلال، کمال و عزت بی‌نهایت خدا و همه صفات و اسمای اعظم الهی در حضرت محمد(ص) تجلی یافته است. 

امام جمعه شهرری، رهنمودها و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در سخنرانی چهاردهم خرداد در جمع زائران را مورد اشاره قرار داد و بر معیارها‌ و چگونگی‌های انتخاب اصلح در روز رأی‌گیری تأکید کرد.

وی در پایان با تأکید بر درک و فهم دینی برای تحقق حماسه سیاسی، عنوان کرد: انتخابات در واقعیت کلمه مسئله‌ای اجتماعی بوده و متعلق به آحاد ملت ایران است.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول