اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

دشمن به انتخابات 24 خرداد چشم دوخته است

امام جمعه بجنورد با برشمردن حساسیت انتخابات 24 خردادماه گفت: بی‌گمان دشمن به انتخابات 24 خرداد ایران اسلامی چشم دوخته است.

دشمن به انتخابات 24 خرداد چشم دوخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: حضور مردم در خلق حماسه سیاسی نقشه‌های دشمنان نظام را بی‌اثر خواهد کرد.

با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی ادامه داد: خلق حماسه تنها از طریق عمل به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حاصل می‌شود.

خطیب جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید نیروهای وفادار به انقلاب، ولایت و کشور با خلق حماسه‌ کاری کنند که انتخابات تبدیل به فرصت برای نظام اسلامی شود.

یعقوبی با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات 24خرداد اظهار کرد: این مهم در گرو توجه به ویژگی نامزدهای اصلح چون تدین، تبعیت و تدبر است تا بهترین فرد برای این مسئولیت سنگین انتخاب شود.

وی همچنین اهمیت شوراهای اسلامی در توسعه شهرها را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: باید افراد متعهد و متخصص برای این جایگاه انتخاب شوند.

خطیب جمعه بجنورد بر افزایش کارکرد شوراها شهر تأکید کرد و بیان داشت: این مهم باید در حوزه مختلف بروز و ظهور داشته باشد.

یعقوبی در پایان مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را به عموم مسلمانان تبریک گفت و یادآور شد: حضرت ختمی مرتبت (ص) در واقع عصاره عالم هستی و انبیا بوده است.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول