اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

مشارکت جریان‌های سیاسی در انتخابات نوید حضور حداکثری مردم است

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به حضور تمام جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش‌رو را نویدی برای شرکت همه سلایق، اندیشه‌ها، جریان‌های سیاسی و حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دانست.

مشارکت جریان‌های سیاسی در انتخابات نوید حضور حداکثری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمد باریک‌بین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو که در 24 خرداد ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همیشه و در همه صحنه‌ها ارادت خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند.

وی افزود: استکبار جهانی، دشمنان این نظام هستند که بارها این وفاداری و ارادت را که از سوی مردم ایران ثابت شده ، دریافت کردند.

امام جمعه موقت قزوین با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات 24 خرداد و همچنین ضرورت حضور حداکثری و پرشور در این انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم به این دلیل در این انتخابات حائز اهمیت است که مردم ایران اسلامی با انتخاب خود در این عرصه، سرنوشت کشور و خودشان را برای چهار سال آینده رقم می‌زنند.

باریک‌بین عنوان کرد: این انتخابات از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است که دو علت آن ابراز وفاداری و ارادت به جهانیان و همچنین سپردن سرنوشت خود به کشور برای چهار سال در این عرصه است.

وی با برشمردن مسائلی که باید در انتخابات از سوی کاندیداها، هواداران و مردم رعایت شود، اضافه کرد: اخلاق انتخاباتی مسئله مهمی است که همیشه در صدر مسائل انتخاباتی باید قرار داشته باشد و همه هواداران و مردم نیز علاوه بر کاندیدها، باید اخلاق انتخاباتی را مد نظر قرار دهند.

باریک‌بین ادامه داد: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها  طوری است که همه جریان‌های سیاسی در آن شرکت دارند و همین مشارکت جریان های سیاسی مختلف در انتخابات، نوید انتخابات پرشور و حداکثری را می‌دهد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب مردم باید علاوه بر توجه و دقت به مسائل اقتصادی و معیشت مردم، منافع ملی کشور را نیز مد نظر قرار دهد.

باریک‌بین در تشریح ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور تأکید کرد: شخصی باید رئیس جمهور آینده کشور شود که اصلاح ساختار اداری را در پیش گرفته و اگر نواقص مدیریتی نیز در امور کشور وجود دارد از میان بردارد.

باریک‌بین ابراز داشت: رئیس جمهور آینده کشور باید با تقویت بنیان‌های علمی کشور، پیشرفت جمهوری اسلامی را تسریع بخشیده و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال کند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به تبلیغات انتخاباتی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشورمان با تمجید از عملکرد رسانه ملی بیان داشت: رسانه ملی تمام امکانات و ظرفیت خود را به طور مطلوب و مساوی و عادلانه در اختیار کاندیداها قرار داده که این مهم ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: همین که کاندیداها خارج از تبلیغات اضافی، طرح و افکار خود را در رسانه ملی برای مردم بازگو کنند از اهمیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه موقت قزوین تأکید کرد: البته نباید انتخابات چهارمین دوره شورای شهر و روستا نیز تحت‌الشعاع انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار گیرد.

خطیب جمعه قزوین ابراز داشت: همه مردم و آحاد جامعه باید در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا احساس مسئولیت کرده و با دقت به این مهم بنگرند.

باریک‌بین تصریح کرد: بی‌تردید حضور حداکثری و پرشمار مردم مانند انتخابات‌های گذشته در این دوره از انتخابات می‌تواند عزت جمهوری اسلامی ایران را در جهان بیش از پیش ثابت کرده و این ارادت مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کند.

امام جمعه موقت قزوین در خاتمه علاوه بر تاکید مجدد بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، فرا رسیدن عید مبعث را به همه مسلمانان تبریک گفت.

امام جمعه موقت قزوین ماه شعبان را ماه بندگی و اخلاص دانسته و تأکید کرد: اعیاد بزرگی از جمله اعیاد امام زین‌العابدین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، امام حسین(ع) و امام زمان(عج) در این ماه قرار دارد فرصتی برای نزدیکی بیش از پیش به خداوند است که باید در ماه شعبان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2667/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول