اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان خبر داد

استقرار 117 شعبه اخذ رای در ماهنشان

فرماندار ماهنشان گفت: 117 شعبه اخذ رای در شهرستان ماهنشان برای انتخابات آتی مستقر می‏شود.

استقرار 117 شعبه اخذ رای در ماهنشان

منصور محمدپور امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: هیت‏های اجرایی و نظارت در شهرستان ماهنشان برای برگزاری انتخابت پر شکوه آمادگی کامل دارند.

وی به تشکیل هیئت‏های نظارت و اجرایی انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و افزود: هیئت‏های اجرایی و نظارت بر انتخابات در ماهنشان تشکیل شده‏اند.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه در شهرستان ماهشنان 10 هیئت برای انتخابات تشکیل شده است، یادآور شد: پنج هیئت نظارت و پنج هیئت اجرایی برای انتخابات آتی در شهرستان ماهنشان تشکیل شده است.

وی از حضور 59 نفر در هیئت اجرایی انتخابات در ماهنشان خبر داد و گفت: 17 نفر نیز در هیئت نظارت حضور دارند که در برگزاری انتخابات فعالیت خواهند کرد.

محمدپور با بیان اینکه باید برای برگزاری انتخابات پرشور در کشور تلاش کرد، اظهار داشت: مردم و مسئولین باید نسبت به حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

فرماندار ماهنشان به حضور مردم شهرستان ماهنشان در انتخابات گذشته اشاره کرد و افزود: مردم ماهنشان همواره حضور خوبی در عرصه انتخابات داشته‏اند.

وی میزان مشارکت مردم ماهنشان در انتخابات گذشته را یادآور شد و ادامه داد: حضور مردم ماهنشان همواره بالاتر از میانگین کشوری در انتخابات بوده است.

محمدپور با بیان اینکه مردم ماهنشان در انتخابات ریاست جمهوری بیش از 90 درصد مشارکت داشته‏اند، یادآور شد: این امر نشان از حضور جدی مردم ماهنشان در تعیین سرنوشت خود است.

فرماندار ماهنشان با اشاره به مشارکت 82 درصدی مردم ماهشنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: حضور مردم ماهنشان در انتخابات مختلف قابل توجه است.

وی با بیان اینکه از 117 شعبه اخذ رای در ماهنشان هفت شعبه اخذ رای به صورت شهری است، یادآور شد: 101 شعبه نیز در مناطق روستایی مستقر خواهد شد.

محمدپور از وجود 9 شعبه اخذ رای به صورت سیار خبر داد و گفت: در زمان برگزاری انتخابات همه عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش می‏کنند.

* فعالیت 1700 نفر در قالب تیم‏های اجرایی انتخابات

فرماندار ماهنشان به نفرات اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: یک هزار و 700 نفر در قالب تیم‏های اجرایی در زمان انتخابات فعالیت خواهند داشت.

وی برگزاری پرشور انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را مهم دانست و تاکید کرد: باید نسبت به تحقق شعار سال تلاش کرد.

محمدپور انتخابات آتی را مهم برشمرد و تاکید کرد: مردم و مسئولین برای تحقق شعار سال و جواب قاطع به مواضع استکبار باید حضور جدی در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/73002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول