اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

دشمنان نظام در آستانه انتخابات ایران سعی در معرفی غیراصلح‌ها دارند

امام جمعه خلخال گفت: دشمنان انقلاب و نظام در آستانه انتخابات ایران اسلامی سعی در معرفی غیراصلح‌ها دارند.

دشمنان نظام در آستانه انتخابات ایران سعی در معرفی غیراصلح‌ها دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات سعی در معرفی افراد غیراصلح دارند و مردم باید با هوشیاری و بصیرت در صحنه باشند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری از ماه‌ها پیش راه روشن را برای حرکت در مسیر صحیح انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات سالم را معرفی کرده‌اند و شورای نگهبان به عنوان سد در برابر افراد غیر اصلح است.

امام جمعه خلخال به ظلم و ستم وهابیت بر مسلمانان در کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: این ظلم و ستم از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و دشمنان در هر وهله از زمان در طول تاریخ بیشترین شکنجه و ظلم و ستم را بر مسلمین روا داشته‌اند.

رشتبری بیان داشت: در آستانه ماه رجب و ایام‌البیض و روزهای پرفیض عبادی اعتکاف قرار داریم که مومنان با حضور در این مراسم معنوی باید شکرگزار نعمت‌های الهی باشند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص توهم بعضی از دشمنان نظام در برگزاری انتخابات تصریح کرد: مقام معظم رهبری با صراحت تمام تاکید بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر داشته و حتی لحظه‌ای درنگ نخواهد شد.

رشتبری با اشاره به روز میراث فرهنگی و میراث گرانبهای فرهنگی و تاریخی کشورمان گفت: وجود این میراث فرهنگی مذهبی و تاریخی نشانگر هویت ملت ایران است و ما وظیفه حفظ این میراث را داریم.

وی با یادآوری روز معادن خاطرنشان کرد: مسئولان توجه داشته باشند که معادن و این ثروت‌های گرانبها در راه اشتغال منطقه به کار گرفته شود و چنین نشود که این ثروت‌ها با حمل به مناطق دیگر و تبدیل به کالایی چند برابر ارزش آن به مردم منطقه فروخته شود.

خطیب نماز جمعه خلخال با بزرگداشت شخصیت ملاصدرا یادآور شد: ملاصدرا زنده کننده مکتب‌های فلسفی است و زحمات زیادی در راه این اعتلای فلسفه متحمل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رشتبری در پایان سخنان خود برگزاری انتخابات را نشانگر مشروعیت نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم در تایید این مشروعیت نقش ویژه‌ای دارند و در خرداد ماه بار دیگر با خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی دشمنان را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/62008/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول