اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

مردم در انتخابات ضربه نهایی را به دشمن می‌زنند

امام جمعه سیرجان گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد ماه ضربات نهایی را بر بدنه دشمنان و آمریکا می‌زنند.

مردم در انتخابات ضربه نهایی را به دشمن می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: ماهیت دشمن مشخص است و نمی‌خواهد، مردم در صحنه‌های انقلاب باشند.

وی ابراز داشت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف مانع از تحقق اهداف پلید دشمن در چپاول و غارت کشور شده است، لذا دشمن در هر حماسه‌ای توطئه می‌کند تا آن حضور حماسی نباشد و امروز برای به اصطلاح دلسوزی می‌خواهد، مسیر ملت ایران را از حضور گسترده عوض کند.

امام جمعه سیرجان افزود: آمریکا برای غارت می‌آید و آنهایی که با این شیطان همراهی می‌کنند، مطمئن باشند این حیله دشمن است و مذاکره با آمریکا یک ترفند گول‌زننده است که ملت ما با بصیرت کامل دشمنان را وادار به عقب‌نشینی می‌کنند.

حسینی ابراز داشت: عراق، سوریه و افغانستان را تصور کنید و ببینید، حضور آمریکا در این کشورها بهتر است یا اگر نبود، لذا آمریکا گرگ است که نمی‌توان با او کنار آمد و امروز مگر آمریکا برای تامین امنیت به اینجا آمده است، بلکه به خاطر منافع خود و چپاولش وارد شده است و حقوقش را هم از عرب‌های منطقه می‌گیرد.

وی با اشاره به تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران تصریح کرد: اول خرداد 59 آغاز تحریم اقتصادی نظام اسلامی است و این تحریم‌ها موجب پیشرفت ملت ایران در تمام زمینه‌ها شد و تحریم‌ها به نفع ما بوده و مهم این است که ما زمین نخورده باشیم و می‌بینیم دشمنان ما زمین خورده‌اند.

خطیب جمعه سیرجان خاطر نشان کرد: مطمئن باشید، ضربات نهایی با حضور مردم در انتخابات بر بدنه دشمنان و آمریکا زده می‌شود و بر اساس پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب این انتخابات با شکوه و حماسی برگزار می‌شود.

حسینی گفت: مسائل انتخابات نباید ملت ما را از اوضاع منطقه و خاورمیانه و بین‌المللی غافل کند و با آگاهی و بصیرت کامل حامی کشورهای منطقه و مسلمان باشیم.

وی اقدام دولت بحرین در تبعیت 240 انگلیسی در این کشور را محکوم کرد و افزود: این توطئه‌ها زیر سر آمریکا است تا بتواند ملت بحرین را در احقاق حقوق خود ساکت کند.

حسینی بر بهره‌گیری از فضائل ماه رجب و مراسم اعتکاف تاکید کرد و سعادت دنیا و آخرت را در عمل به احکام اسلام و ارزش‌های دینی دانست.

انتهای پیام/80015/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول