اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

انتخابات ریاست جمهوری در تعیین معادلات جهانی مؤثر است

امام جمعه تاکستان گفت: این انتخابات در تعیین معادلات جهانی و همچنین افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای مؤثر است.

انتخابات ریاست جمهوری در تعیین معادلات جهانی مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان که در مصلی نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: این انتخابات در تعیین معادلات جهانی و همچنین افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای مؤثر است.

وی با اشاره به ماه رجب و اهمیت انجام اعمال مستحبی این ماه بیان داشت: باید بر روی افزایش اعمال دینی و حتی مستحبی در بین خانواده‌ها تلاش کرد.

امام جمعه تاکستان بیان داشت: استکبار با تهاجم فرهنگی و جنگ نرمی که به راه انداخته است می‌خواهد این معنویات و اعمال دینی را از خانواده‌ها بگیرد.

اسلامی با اشاره به روز نکبت، تصریح کرد: اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی که به یوم النکبه مشهور شده امروز جایگاه ویژه‌ای برای مبارزه با اشغالگران کسب کرده است.

امام جمعه تاکستان تأکید کرد: کشورهای عربی هنوز نتوانسته‌اند دشمن را بشناسند و مسلمانان این کشورها نیز متأسفانه از کج فهمی سران کشورهای عربی در اذیت و آزار هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان یادآور شد: کشتار مسلمانان بی‌گناه در میان امت اسلامی بیانگر نفوذ دشمنان و به ویژه وهابیت در بین سران کشورهای اسلامی است که به نوع خود زنگ خطری جدی محسوب می‌شود.

اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید با پایبندی به قانون نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند چراکه دشمن در این ایام برای ضربه زدن به نظام فعال شده است.

وی ابراز داشت: همه مردم باید مراقب باشند که با احترام به قانون پس از اعلام نتایج تأیید صلاحیت از سوی شورای نگهبان مرتکب اعمال دشمن شاد کن نشوند و این حماسه سیاسی را به بهترین شکل ممکن در کشور به نمایش بگذاریم.

وی در خاتمه به روز روابط عمومی و ارتباطات و روز جهانی موزه و میراث فرهنگی نیز اشاره داشت.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول