اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان مطرح کرد

حضور گسترده در انتخابات یعنی اعلام حمایت ملت از ولایت

فرماندار تنگستان گفت: همه باید با حضوری پرشور و نشاط و با بصیرت در انتخابات، حمایت خود را از ولایت اعلام کنیم.

حضور گسترده در انتخابات یعنی اعلام حمایت ملت از ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،احمد جعفری نسب عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با روحانیون شهرستان تنگستان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: هرگاه نقش و جایگاه رفیع روحانیت را در دوران انقلاب اسلامی بررسی می‌کنیم، مشاهده می‌‌شود که این قشر بزرگ معنوی در فراز و نشیب‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش بسزایی در پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای  داشته است.

فرماندار تنگستان افزود: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی وظیفه مهم و بزرگی برعهده روحانیون می‌باشد که همان دعوت مردم برای حضور گسترده  و با بصیرت و آگاهانه جهت انتخاب و شناخت اصلح در انتخابات است .

فرماندار تنگستان با بیان اینکه پشت سر ولایت باشیم تا به این انقلاب آسیبی نرسد، گفت: همه باید با حضوری پرشور و نشاط و با بصیرت در انتخابات، حمایت خود را از ولایت اعلام داریم چرا که حمایت از ولایت و ولایت‌مدار بودن موجب یاس و ناامیدی در اردوگاه دشمنان خواهد بود.

جعفری نسب بیان داشت: امروز دشمن با توسل به حربه جنگ اقتصادی و تحریم‌ها سعی در دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی دارد و در چنین مواقع حساسی است که روحانیون با تقوا و بصیرت باید در منبرها، جلسات و در محافل مردمی خدمات و برکات نظام اسلامی را به طور مطلوب و هنرمندانه برای مردم بازگو کنند و سبب پیوند آنان با آرمان‌های اسلامی شوند.

وی ادامه داد: روحانیون در چنین شرایط سختی است که باید وظیفه انقلابی خود را که همانا روشنگری، بصیرت‌دهی و تقویت روحیه مقاومت است را سرلوحه قرار دهند.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول