اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

دشمن درصدد مخدوش کردن انتخابات است

امام جمعه شهرستان نیر گفت: دشمن با برنامه‌ریزی‌های مختلف تلاش می‌کند تا صحت و سلامت انتخابات را در ایران مخدوش کرده و زیرسوال ببرد.

دشمن درصدد مخدوش کردن انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار داشت: استکبار جهانی با به راه انداختن اتاق فکر و تهیه برنامه‌های مختلف سعی دارد انتخابات ما را به صحنه جدل کاندیداها و حتی تحریم انتخابات از سوی برخی احزاب و گروه‌ها بکشاند تا شاید به هدف شوم خود در بی‌رغبت کردن مردم به حضور موفق شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه خدشه‌دار کردن انتخابات را به دشمن داد انتخابات ایران را انتخاباتی سالم و پرشور و نشاط توصیف کرد و ادامه داد: انتخاباتی که مردم مشارکت جدی در آن داشته باشند و احزاب و گروه‌ها نیز در چارچوب قانون وارد فعالیت شوند در چنین انتخاباتی تقلب و یا سخن از مهندسی انتخاباتی بیهوده است.

امام جمعه نیر گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هزینه‌های میلیاردی تلاش می‌کنند این انتخابات را مثل انتخابات سال 88 خدشه‌دار کنند که باز هم با رهبری ولایت فقیه و پشتیبانی مردم این فتنه نیز همچون فتنه‌های قبل خنثی خواهد شد.

مقدسی به موسم تائید صلاحیت‌ها اشاره کرد و همه کاندیداها را به خویشتن‌داری و پرهیز از هرگونه حرکت تنش‌آفرین دعوت کرد و بیان داشت: همه باید پایبند قانون باشند و التزام به قانون را در عمل نشان دهند.

وی سوم خرداد را گرامی داشت و گفت: این روز عظیم حماسه‌ای جاودانه در پیروزی‌های مستمر رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله است که به نمادی از استقامت و صلابت ایرانیان تبدیل شده است.

امام جمعه نیر ماه رجب را ماه تزکیه نفس و تقوا دانست و افزود: در این ماه آیین بزرگ اعتکاف قرار گرفته و ما باید خود را برای برگزاری این مراسم الهی آماده کنیم.

انتهای پیام/62003/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول