اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

انتخابات امر جامع ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از انتخابات با عنوان امر جامع مردم ایران یاد کرد و گفت: امر جامع کاری است که با سرنوشت تک تک افراد جامعه ارتباطی تنگاتنگ دارد.

انتخابات امر جامع ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با تأکید بر لزوم حضور باشکوه و همراه با آگاهی مردم در انتخابات افزود: مردم در این امر جامع هر چقدر آگاهانه و مسئولانه‌تر عمل کنند رضای خدا و سعادت دنیا و آخرت را به دنبال خواهد  داشت.

وی یادآور شد: اگر نا آگاهانه و یا تحت تأثیر تبلیغات بی‌اساس در انتخابات عمل کنیم سعادت دنیا و آخرت را از دست داده‌ایم.

خطیب جمعه همدان سیاست را ابزاری برای رسیدن حق به حقدار بیان کرد و گفت: کسانی که با دادن پول غذا از مردم رأی می‌گیرند به دنبال منصبی غصبی هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وعده و وعید و شام و نهار دادن به مردم نمی‌توان رأی آنها را خرید.

محمدی با انتقاد از تخریب نماینده ولی فقیه در استان به بهانه دیدار با یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در تهران گفت: این دیدار صرفاً به منظور دریافت زمین برای احداث حسینیه همدانی‌ها بوده و هیچ ربطی به انتخابات ندارد.

وی تأکید کرد: نگاه ما در انتخابات به نگاه هوشمند و متعهد رهبری دوخته شده است.

امام جمعه همدان انتخاب اصلح را از جمله وظیفه مهم همه مردم دانست و اظهار داشت: اگر صلاحیت افرادی احراز نشد می‌توانند در عرصه‌های دیگر نظام خدمت کنند.

وی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را یادآور شد و گفت: کسانی باید مسئولیت شوراها را برعهده بگیرند که اهل مسئولیت بوده و نه اینکه فقط به فکر انجام کارهای شخصی خود باشند. 

محمدی سیاست‌های غرب در قبال سایر کشورها را سیاست شیطانی بیان کرد و اظهار داشت: این سیاست‌ها هزاران بدبختی را برای مردم به دنبال دارد.

وی نمونه سیاست شیطانی را در سوریه دانست و افزود: به خاطر سجده نکردن دولت و مردم سوریه به رژیم صهیونیستی این کشور درگیر سیاست‌های شیطانی شده است.

امام جمعه همدان سیاست دیگر را سیاست علوی دانست و گفت: این سیاست خیر و سعادت را برای مردم به ارمغان خواهد داشت.

وی ضمن محکوم کردن دخالت‌های نظامی آمریکا و اسرائیل در سوریه تصریح کرد: مقاومت مردم سوریه باعث شد تا دشمنان راهی جز شکست و ورود به مذاکره نداشته باشند.

محمدی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای اروپایی افزود: انقلاب مردمی در بسیاری از کشورها نشان داد که خداوند حاکمان ظالم را به اشد مجازات می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: برداشت مردم از دین همین روزه و نماز و برخی ظواهر دین نیست، زیرا دین‌شناس و دین‌مدار واقعی باید دین کامل را در تمام ابعاد و در عمل پیاده کند.

امام جمعه همدان در پایان حلول ماه رجب و بهره‌های معنوی این ماه را یادآور شد و گفت: ماه رجب و شعبان بهار عبودیت و بندگی خداست که زمینه را برای ورود به ماه رمضان مهیا می‌کند.

انتهای پیام/89017/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول