اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

اتاق‌های فکر دنیا در حال رصد انتخابات هستند

امام جمعه برازجان گفت: اتاق‌های فکر دنیا در حال رصد انتخابات هستند.

اتاق‌های فکر دنیا در حال رصد انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌‌های انسان مومن و مسلمان است و در هر شرایطی باید از گناه و ناپاکی دوری گزینیم.

وی افزود: یکی از زمینه‌های گناه، سنت‌های غلط بشری است که اختلاط زن و مرد در مراکز آموزشی، تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر و التقاط و تحریف و ... از جمله این سنت‌هاست.

امام جمعه برازجان به سیزدهم رجب سالروز ولادت امام علی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: داستان ولادت امام علی(ع) در بیش از 20 کتاب اهل سنت و 50 کتاب شیعیان مطرح شده و همه متفق‌القول از ولادت ایشان در خانه کعبه سخن گفته‌اند.

مصلح تصریح کرد: روز میلاد امام علی(ع) به عنوان روز پدر نامگذاری شده است و باید از پدران عزیز و زحمتکش تجلیل شود.

وی اضافه کرد: باید در راستای تبیین ویژگی‌های شخصیتی امام علی(ع) اهتمام ورزیم و همه باید در این مسیر تلاش کنند.

امام جمعه برازجان به مسئله اعتکاف اشاره کرد و بیان داشت: اعتکاف از عبادات مهم و ارزشمند است و نبی مکرم اسلام(ص) فرمود « هر کس اعتکاف کند خداوند گناهان وی را می‌آمرزد» و دارای اجر و پاداش فراوان است.

مصلح در ادامه به یکم خرداد آغاز تحریم‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: از یکم خرداد سال 59 تاکنون ایران در برابر تحریم‌ها قرار دارد و در واقع تحریم‌ها در بلندمدت به نفع ایران اسلامی است.

وی ابراز داشت: امام خمینی(ره) فرمود « اگر ما در محاصره اقتصادی قرار بگیریم شخصیت خود را پیدا می‌کنیم» و مغزهای دانشمندان و متخصصان به راه می‌افتد.

امام جمعه برازجان در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات مسئله مهم و تاثیرگذاری است و باید بیانات مقام معظم رهبری را در انتخابات مورد توجه قرار دهیم.

مصلح با بیان اینکه اتاق‌های فکر دنیا در حال رصد این انتخابات هستند گفت: باید انتخاباتی باشکوه و بی‌نظیر برگزار کنیم و با انتخاب اصلح موجبات پیشرفت نظام اسلامی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2452/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول